tigergutten Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Noen som kan hjelpe: har level 10 character hunter, men vet ikke hvordan jeg trener pets... dersom jeg går til en pet-trainer så kan hun bare trene meg "level 3 growl", før stod det level1 også... Irriterende å ikke få det til Endret 12. februar 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 tror du må ta en quest for å lære deg å temme pets. men jeg er ikke sikker Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Stemmer dette Kim Roger, fikk svar av en inni spillet. Takker for hjelp. Nå får jeg ikke til å mate dyret mitt... noen tips? Lenke til kommentar
Lypsylmedsmak Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er og en skill som må læres. Hvis du ikke har den, blir pet'et fort lei av deg, så løp til en eller annen trener (vet ikke hvilken rase og slikt du er). Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Gjør alle questene du får av hunter traineren. Pet trainer trenger du ikke bruke før senere. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jo, med en gang, ellers får du ikke "feed pet" skillen, som er dødsviktig for en hunter! Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nei. Pet trainer lærer deg bare growl. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jo, med en gang, ellers får du ikke "feed pet" skillen, som er dødsviktig for en hunter! Feed pet får du au hunter quest. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nei. Pet trainer lærer deg bare growl. growl minner meg sån om pokemon Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) jo, med en gang, ellers får du ikke "feed pet" skillen, som er dødsviktig for en hunter! Feed pet får du au hunter quest. nei, av pet traineren første gang du stikker innom! dog på et hunter spesifikt quest du får av hunter traineren ja. Endret 12. februar 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Prøver meg med enda et spørsmål i denne tråden jeg: jeg har en bjørn, og har 21 training points på den, hvordan bruker jeg disse? Lenke til kommentar
Muda Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du kan bruke de til å lære dyret nye ting, growl, bite o.s.v. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Såpass har jeg forstått utifra hva du kan kjøpe hos ulike "trainers", men finner ikke ut hvordan jeg kan trene dyret (trenger vel en skill som jeg ikke får før om x-level tipper jeg ) Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Nå vet jeg ikke hvilken rase du er...men som Nightelf hunter i EU Beta, så lærte jeg først noen skills av et quest i Dolanaar, så i Darnassus, der lærte jeg resten av skillsa, som Feed, Mend og Train Pet Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 The Definitive Hunter Guide Allt du trenger å vite om Hunters Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 jo, med en gang, ellers får du ikke "feed pet" skillen, som er dødsviktig for en hunter! Feed pet får du au hunter quest. nei, av pet traineren første gang du stikker innom! dog på et hunter spesifikt quest du får av hunter traineren ja. Hmm.. ok. Mulig det. Husker ikke helt hvem jeg lærte feed pet skillen av. Pratet bare med hunter trainer og gjorde alt han bad meg om å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå