Mato Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 jepp skal sette opp maskinen min på nytt i dag , total format og hele pakka og tengte at eg skulle bruke mestmulig freeware . trenger da GODE programer til og erstatte følgende: Ftp nero burning rom win rar norton antivirus office java? ad aware mirc lyd og bilde av spiller (med nødvendinge codec ) tror det var alt Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ftpnero burning rom win rar norton antivirus office java? ad aware mirc lyd og bilde av spiller (med nødvendinge codec ) FTP = AceFTP Nero = http://www.under1mb.com/modules.php?name=D...download&cid=18 WinRAR = 7zip Norton = AVG Free Office = OpenOffice.org eller Abiword/Gnumeric Java = Java AdAware = Microsoft AntiSpyware Mirc = XChat Multimedieavspiller = iTunes? Og når du først er i gang, hvorfor ikke installere Linux? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Og når du først er i gang, hvorfor ikke installere Linux? liker ikke filsystemet en plass , hadde ikke vert for det hadde jeg sikkert byttet , men akkurat filsystemet gjorda at jeg ikke likte linux i det hele tatt , jeg fikk ikke oversikten så da tror jeg at jeg holder meg til ikke fult så gode gamle win Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Ftpnero burning rom win rar norton antivirus office java? ad aware mirc lyd og bilde av spiller (med nødvendinge codec ) FTP = AceFTP Nero = http://www.under1mb.com/modules.php?name=D...download&cid=18 WinRAR = 7zip Norton = AVG Free Office = OpenOffice.org eller Abiword/Gnumeric Java = Java AdAware = Microsoft AntiSpyware Mirc = XChat Multimedieavspiller = iTunes? Og når du først er i gang, hvorfor ikke installere Linux? iTunes spiller vel ikke av video? Dessuten støtter den ikke bl.a wma, som kan være litt kjipt noen ganger, ville nok heller valgt winamp eller faktis windows media player. Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Endret 12. februar 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 kom til og tenke på abdole reader , finnes det noe god alternativ til den , det er jo så himla treigt Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 FTP = Filezilla Nero = WinRAR = Norton = Office = Java = AdAware = spybot Mirc = Multimedieavspiller = vlc player eller du kan laste ned en drøss codecer og bruke win mediaplayer Er forslag til andre programmer Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 win rar - Er ikke winrar gratis? norton antivirus - AVG som nevt ad aware - Er ikke Ad Aware gratis? lyd og bilde av spiller (med nødvendinge codec ) - MediaPlayer med Ace Mega Codec Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm Lenke til kommentar
atlef Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ftp : Filezilla nero burning rom : CDBurnerXP Pro win rar : IZArc norton antivirus : avast! 4 Home office : OpenOffice java : J2SE 5.0 ad aware : Spybot-S&D mirc : xchat lyd og bilde av spiller : VLC media player Lykke til. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm *host* koster penger *host* og m$ sin krever jammen meg en orginal windows , hømmff alle er i mot oss pirater Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 lyd og bilde av spiller : VLC media player om vlc sammarbeider med andre codecer man måtte trenger ?? , hvordan virker den in browser ?? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm *host* koster penger *host* og m$ sin krever jammen meg en orginal windows , hømmff alle er i mot oss pirater Det er da NULL problem å installere ms antispyware på pirat versjon . Det er gratis også Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2005 Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm *host* koster penger *host* og m$ sin krever jammen meg en orginal windows , hømmff alle er i mot oss pirater Det er da NULL problem å installere ms antispyware på pirat versjon . Det er gratis også vell for og få laste det ned fra siten demmes trengte jeg og validere win Xp , og den feilet sidne jeg hadde en ikke helt orginal xp , men ikke søren og eg gidder og springe og køpe en heller , det får komme den dagen eg faktisk tjener penger til det Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 lyd og bilde av spiller : VLC media player om vlc sammarbeider med andre codecer man måtte trenger ?? , hvordan virker den in browser ?? spiller av alt uten codecer, men i browser er det meste komprimert for windowsmediaplayer eller quicktime når det streames Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm *host* koster penger *host* og m$ sin krever jammen meg en orginal windows , hømmff alle er i mot oss pirater Det er da NULL problem å installere ms antispyware på pirat versjon . Det er gratis også vell for og få laste det ned fra siten demmes trengte jeg og validere win Xp , og den feilet sidne jeg hadde en ikke helt orginal xp , men ikke søren og eg gidder og springe og køpe en heller , det får komme den dagen eg faktisk tjener penger til det Blæh ! Skjønner ikke problemet ditt jeg ! Som jeg sier er det ABSOLUTT IKKE NOE PROBLEM! Ja, ja. Du får sitte der i den tro at du ikke får lastet det ned :!: Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Adaware har jo også en gratisversjon, ellers er spybot search & destroy grei. Undersøkelser har faktisk vist at GIANT AntiSpyware finner langt flere infeksjoner av uønsket programvare enn dens konkurrenter, og idet Microsoft AntiSpyware er nærmest en direkte kopi av dette programmet, burde den lokalisere og uskadeliggjøre likeså. Jeg kan godt henvise til kilden, men den mangler imidlertid en konklusjon - dette kan gjøre det vanskelig å bekrefte resultatet. Her er den i hvert fall: http://spywarewarrior.com/asw-test-results-1.htm *host* koster penger *host* og m$ sin krever jammen meg en orginal windows , hømmff alle er i mot oss pirater Det er da NULL problem å installere ms antispyware på pirat versjon . Det er gratis også vell for og få laste det ned fra siten demmes trengte jeg og validere win Xp , og den feilet sidne jeg hadde en ikke helt orginal xp , men ikke søren og eg gidder og springe og køpe en heller , det får komme den dagen eg faktisk tjener penger til det Blæh ! Skjønner ikke problemet ditt jeg ! Som jeg sier er det ABSOLUTT IKKE NOE PROBLEM! Ja, ja. Du får sitte der i den tro at du ikke får lastet det ned :!: vell nå har jeg ikke akkurat strevet for og finne en måte og laste det ned på heller da EDIT: og litt av poenget var FREEWARE Endret 18. februar 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 (endret) Ganske enkelt, bare gå inn på: http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en og trykk continue, velg deretter "No, do not validate Windows at this time, but take me to the download" og klikk continue. Så er det bare å laste ned Endret 18. februar 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå