Gå til innhold

Voodoo 3 drivere til XP

CrAZy_J

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg sliter litt her. Jeg installerte XP igår, og finner ingen drivere til mitt urgamle voodoo 3 3000 AGP kort.

Jeg var på http://www.voodoofiles.com og fant noen drivere, lasta dem ned, prøvde dem, men så får jeg bare errors.

Når jeg spiller Counter strike kan jeg bare spille i software mode og får 4 til maks 16 fps..

Dette er plagsomt, er det noen som vet hvordan jeg skal fikse det slik at jeg kan kjøre med noe annet enn software??

Før hadde jeg w2k, da hadde jeg wicked gl drivere, da fikk jeg en brukbar fps på 60.

Disse driverene funker ikke på XP, jeg får bare errors.

Jeg vet kortet mitt er råttent, men har ikke tenkt til å kjøpe et nytt ett enda før prisene går litt ned.

Håper noen vet hva jeg børr gjøre med dette problemet.

på forhånd takk.

mvh

John

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du tenke at "jeg kjøper ikke før prisene er gått litt mer ned" så kommer du til å tenke sånn resten av livet og fortsatt sitte med ditt Voodoo 3 kort når du er 75 år.

Send en mail til supporten til det kortet du har (finner sikkert en mail på hjemmesiden deres). Hvis de ikke har laget XP drivere, så er det ingenting du kan gjøre. Da får du heller punge ut for ett nytt kort. Ett bra GForce 3 kort går ganske billig nå, så hvorfor vente?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...