wewwen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) hei hei, jeg skal bygge en pc. har gjort det et par ganger før, men e ikke helt sikker på om delene mine passer. Så hvis de ikke gjør det, så må dere si fra! Har skjermkort(AGP) og HD (WD) IDE. hovedkort RAM CPU karbinett PSU CD-spiller/brenner Håper dere legger inn tips/erfaringer.. takk Endret 12. februar 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ser greit ut ja, einaste det hadde kansje vert kjekkere med ein dvd brenner? Denne her foreksempel: Nec dvd-brenner svart Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hadde heller lagt ut 300kr til og kjøpt ett nforce 4 hovedkort..leter du litt rundt får du det kanskje like billig.. Bare tull å ikke gjøre det spør du meg.. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hadde heller lagt ut 300kr til og kjøpt ett nforce 4 hovedkort..leterdu litt rundt får du det kanskje like billig.. Bare tull å ikke gjøre det spør du meg.. Jeg syns det er tull å kjøpe NF4-hovedkort (som jo er PCI-E) når man har et skjermkort av typen AGP. Oppsettet er bra det, men en DVD-brenner er som tidligere nevnt kjekt å ha. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 men det jeg var litt red for, det var det med HK og RAM'en. passer dette? har hørt at MSI ikke liker all RAM like godt. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Er ikke AGP ut da? Vet ikke hvilket AGP kort det dreier seg om her da, for alt eg visste er det noe møkk, så man kunne likegodt kjøpt nytt. Til trådstarter: Er meget interessert i hvor mye du klarer å klokke den 2x1gb ram'n fra geil. Leste på nett de klarte 214 stabilt.Om du skal klokke da! Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 300kr mer for dvd brenneren som pastajensen anbefaler er iallefall verdt det, om du har noe interesse av å brenne ut hele dvd filmer,ta backup av system/filer osv.. Når det gjelder kabinett ville jeg heller tatt en titt på LianLi sine kabinetter, da de har noen i samme prisklasse som du har velgt der. Men det blir vel mer enn smakssak. Ser helt greit ut det du har valgt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 AGP er ikke ut, k(kanskje litt da ) men skjerm kortet mitt er et av de bedre agp (3200) koster kortet nå tror jeg.. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Om AGP/Pci-e : Dette er typisk, når det eksisterer ett bedre produkt så skal man fortsatt hevde at det man selv har er likegodt når det egentlig ikke er tilfelle..Men greit,smør din egen brødskive! )) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 he he, litt godt poeng d, har aldrig sagt at AGP er bedre enn PCI-e. Bare det jeg ikke har penger nok så jeg skal heller smøre min egen brød skive.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå