freezeface Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Nå er monopolisten Microsoft på banen med et nytt og særdeles irriterende problem. Alle lisensierte sanger som jeg har lagt inn på dataen vil ikke la seg avspille. Er det noe jeg kan gjøre eller må jeg last ned et annet program, f.eks Winamp? F. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Tror du kan disable det i options .. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 17. november 2001 Forfatter Del Skrevet 17. november 2001 Du må dessverre være litt mer spesifikk enn som så, takk ellers for kjapt svar F. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Joda skulle være det men den he----- mediaplayern (7.1)låste seg da jeg skulle finne svaret så jeg avinnstlaerte svineriet :sad: hmm bare tull med den playern ..har låst seg litt for mye ..så jeg bruker heller den gamle ...desuten er winamp mye bedre og spille av MP3 ...kjør winamp og finn deg ett fint skinn til :wink: Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 17. november 2001 Forfatter Del Skrevet 17. november 2001 Ok takker så mye, ta deg en øl.... :smile: F. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 :smile: skjååål :smile: Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 17. november 2001 Forfatter Del Skrevet 17. november 2001 Beklager så mye, men det samme skjedde med Winamp. Må være noe nytt dritt plateselskapene har funnet på.. hmmmm forbannade idioti. Ha en fin kveld anyway. F. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 winampen gjør ikke slikt ..tror det er noe feil på sangene dine :sad: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 hadde det samme problemet med mediaplayer (7.1) og mine sanger en gang tidl... da avinstalerte jeg mediaplayer og innstalerte winamp.. da funket sangene ok etterpå... (dette var før jeg fan ut at jeg kunne disable den rettighetsdritten i mediaplayer) Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Hvis du har kopiert en cd via MP 7 så blir det lagret i WMA ikke Mp3 og det blir lagt til en slags sperre i selve WMA fila. Hvis du har MP 8 så kan man skru av dette i options. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå