F.Mackey Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Hallo. Trippel-LAN skal arrangere LAN i Arenum, Bergen Den 23-26 Februar. Info: 900 plasser. Forhåndsbestilling av billetten koster kr. 350,- I døren koster billetten kr. 500,- Følgende Compoer vil komme: Counter-Strike 1.6 (5on5) WarCraft (1on1 og 2on2) StarCraft BroodWar (1on1) Quake2/3 (Deathmatch) Følgende Premier til compene: CS premien er 40.000 NOK WC premien er 3500/6000 SC Premien er 5000 Det vill bli mye show, og ikke bare spilling foran dataene. 20% av overskuddet har Trippel-LAN bestemt at skal gå til et godt formål, F.eks Flomkatastrofen i Asia Vi håper at ange kommer og har det gøyt samtidig som dere kan være med og støtte en god sak. Besøk Trippel-LAN sin hjemmeside for mer informasjon og bestilling av billetetter. Velkommen! Mvh Øyvind Endret 12. februar 2005 av AMD-GNom Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Synd jeg ikke bor i Bergen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Feilpostet. http://forum.hardware.no/index.php?showforum=159 Flyttes. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette kommer til å bli kjempebra Gleder meg som en liten unge, nesten som å gå på TG igjen (Selv om dette er litt mindre) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Virket litt amatør-messig hele greiene. Synd jeg skal på fjellet i vinterferien. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hmm.. morsomt at det er flere som prøver seg på lan i arenum. Jeg var crew der første gangen Hordalan (skiftet navn til Codebreaker) hadde lan der. De hadde vel også noe sånt som 900 billetter, men det var vel bare 300-350 stk +crew. Neste gangen arrangerte de i Framohallen som er litt mindre... var bare 1/3 av hallen som var brukt.. dvs når ikke folk spilte fotball i den ene halvdelen da.. (og det var ytterst sjelden ) Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hmm.. morsomt at det er flere som prøver seg på lan i arenum. Jeg var crew der første gangen Hordalan (skiftet navn til Codebreaker) hadde lan der. De hadde vel også noe sånt som 900 billetter, men det var vel bare 300-350 stk +crew. Neste gangen arrangerte de i Framohallen som er litt mindre...var bare 1/3 av hallen som var brukt.. dvs når ikke folk spilte fotball i den ene halvdelen da.. (og det var ytterst sjelden ) Det var jo ikke så få folk som kom i Framohallen da; over 500stk, var det ikke? Så vidt jeg kan huske var det mer enn nok for de som arrangerte det hele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå