chil Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 hei jeg hører skryt om GforseTI200 kort hele tia så fant jeg dette på databutikken.com/no : Point Of View GeForce3 Ti200 64Mb DDR TV-out Retail AGP hva vil Poit of View si?? og dette koster kunn 967 er ikke det SVIN billig???? hvorfor er det så billig? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Først av alt, les litt poster som ligger under kategorien "skjermkort". Mange gode råd å hente der. Punkt 2. "Point of View" er merket på skjermkortet, altså fabrikanten. Gainward og Asus er andre merker/fabrikanter. Punkt 3. Ja det var ganske billig med 967 kroner for et Ti200. Sikkert pga det tidligere nevnte merket, Point of View har aldri vært blant de dyreste. Punkt 4. Tror ikke du vil merke så veldig stor forskjell i ytelse med dette kortet kontra et Gainward/Asus/Creative/Abit-kort. Jeg sverger nå helst til Gainward da, men det er jo min mening, eventuelt problem. Edit: Liker ikke trykkleifer. _________________ tsk, tsk... [ Denne Melding var redigert av: zuperMensch på 2002-06-20 22:14 ] Lenke til kommentar
muv Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 nei, gå for Abit Siluro GeForce4 Ti4200! da lever du en god stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå