Yamato47 Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Er det noen som vet om en butikk i Bergen som selger WoW? Hadde egentlig ikke tenkt å prøve dette men ... pytt pytt. Selv om jeg ikke ender opp med å spille det så mye er det vel god underholdning så lenge det varer.
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Tja, om de ikke er utsolgt, så skulle vel Spiderman, Spaceworld, Elkjøp, Avalon, Platon og kanskje Free record shop ha spillet.
Yamato47 Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Skrevet 12. februar 2005 Takk for lista! Jeg drar til byen om en time eller så. Jeg var innom Platon forrige dagen. Kjelleren var stengt og i andre etasje var det bare CD-er. Virka som de har slutta med dataspill?
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Nei, de har spill-avdelingen i første etasje, sammen med DVD-ene. Skjønte ikke helt vitsen.. ser ikke ut som de får plass til særlig mye spill der.
exmx Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Expert Bonus KNARVIK har to igjen akkurat _NÅ_. Peace out!
Donkey Kong Skrevet 12. februar 2005 Skrevet 12. februar 2005 Platon er utsolgt. Jeg kjøpte wow på avalon i formiddag. De hadde noen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå