Vakta Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette må jeg bare dele med andre Søndag bestilte jeg deler til en komplett pc, tirsdag har jeg 4 esker med deler (Bor i Telemark). Monterer og instalerer maskinen på torsdag. Så på fredags formidagen oppdager jeg at minne bare hviser 256 MB , hadde bestilt 512 brikke. Ringer support , får beskjed om å ta brikka på angrefristen og bestille ny brikke. Får forklart dette er den raskeste måten å gjøre det på. Så nå lørdag kl 12,00 kom brikka i posten Dette var toppers Komplett Lenke til kommentar
sls Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Må du betale porto, da? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fint at det er noen som husker å skrive når de har hatt en positiv erfaring med en webshop. Lenke til kommentar
Vakta Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Må du betale porto, da? Det det vet jeg ikke ennå. Men jeg synes det er viktigere at jeg fikk ram brikken så fort. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Har nettopp opplevd Komplett som svært service-innstilte; hadde et 2 år gammelt ASUS-kort som røk, fikk da et MYE bedre kort i bytte på garantien fordi det forrige var gått ut. :!: Det gikk også utrolig kjapt Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Komplet er alltid raske I motsettning til PCUTSYR Lenke til kommentar
kim Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Redigert inntil videre Endret 16. februar 2005 av kim Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Fint at det er noen som husker å skrive når de har hatt en positiv erfaring med en webshop. Har du mange dårlige erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå