bananjens Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Heisann. Kan man koble sammen 2 maskiner og kjøre på hver vår tv? Tenkte på wrc4. Noen som vet? Mvh Lars Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror det skal være mulig. Skulle det ikke gå å direkte koble dem sammen kan du jo prøve å koble dem opp til en router og spille mot hverandre over internett. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Spørs om WRC4 støtter den slags. GT3 har noe som heter I-Link. Man trenger en firewire kablen tror jeg. Har du den gamle versjonen eller den nye? Den nye har ikke firewire port. Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Har den nye versjonen. Mener jeg har hørt om noen som linket sammen maskinene og kjørte mot hverandre, dette tror jeg var formel1. Men dette er noen år siden så mulig det er feil. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Mener jeg har hørt om noen som linket sammen maskinene og kjørte mot hverandre, dette tror jeg var formel1. Men dette er noen år siden så mulig det er feil. Da brukte de vel den gamle versjonen som har muligheten for å koble sammens maskinene. Har selv et blad der de har koblet sammens 3 stk PS2 og 3 tver. På den i midten visste foran/første "person", mens de to andre på siden. Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hallo! Jeg har selv den nye PS2'n , og en kamerat har en eldre med ettermontert nettverkskort. Hva slags muligheter og hvordan gjør vi for å få spilt sammen? Har følgene spill: GT3 GT3: consept GT4: prologic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå