Passasjer Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Disse tastaturene ser ganske like ut, men hva er egentlig forskjellen? Lenke til kommentar
KingThor Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Er 2 forskjellige modeller, der kt2001pro er den høyeste. Noen åpenbare forskjeller: KT1000: 1.04 kg, ikke håndstøtte, 3 års garanti KT2001pro: 1.60 kg, håndstøtte, 5 års garanti Har selv KT2001pro, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jeg har begge. 2001 er en del større, men har på en måte litt deiligere taster. Dette kan være fordi mitt (og alle?) har "Ergoforceteknologi", dvs at tastene for lillefingrene har mindre motstand enn de for langfingrene osv. 1000 er mindre og penere, uten unødvendige flater rundt som bare tar pult-plass. Begge har de deilige, høye firkantede Keytronictastene som jeg elsker, og begge bråker en del når du skriver. Jeg elsker dem begge, og anbefaler Keytronic til alle. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Ok. Takk for info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå