Gå til innhold

noe brukerfrist på kontantkort? sånn utgås dato


Anbefalte innlegg

jeg har en telefon med et kontantkort med ca. 980 kr på. det var opplinnelig 1000 kr på den, siden at jeg har såpass mye penger på kortet så tenkte jeg at jeg skulle spare litt. men jeg er litt usikker på hvor lenge jeg kan spare før jeg ikke kan bruke det mer. jeg hadde en telefon en gang før der jeg hadde et kort på 150 kr så fikk jeg en ny telefon og glemte den gamle. etter 6 månder tror jeg så kunne jeg ikke bruke det gamle kontantkortet mer.

 

noen som vet om det er noe frist på sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse.

 

Vi har mange ulike forum-seksjoner her på mobil-forumet. Det er ønskelig at alle disse brukes til deres formål.

 

For mer informasjon om de ulike seksjonene på forumet, les her:

http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=338721

 

Du har vært her lenge på forumet Wil, og bør vite dette :) Flytter tråden for deg istedetfor å stenge den.

Lenke til kommentar

Du må lade opp kontantkortet ditt for minimum 50kr én gang pr 12 mnd.

 

Har du altså 900kr igjen på kortet, 12 mnd siden du ladet sist, lader du for 50kr og har 950kr å benytte det neste året igjen.

 

Operatøren har ikke lov til å ta pengene dine, selv om de stenger kortet for bruk, men du må passe på å si ifra at du gjerne vil ha tilbake det du har innbetalt innen rimelig tid. Tror du har 6mnd på deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Har du fått slettet kontoen din og det var mer enn 50kr på den får det dette tilbake betalt men må selv ta kontakt.

Ring sense for løsning da de vil kunne håndtere det best

Lenke til kommentar
Du må lade opp kontantkortet ditt for minimum 50kr én gang pr 12 mnd.

 

Har du altså 900kr igjen på kortet, 12 mnd siden du ladet sist, lader du for 50kr og har 950kr å benytte det neste året igjen.

 

Operatøren har ikke lov til å ta pengene dine, selv om de stenger kortet for bruk, men du må passe på å si ifra at du gjerne vil ha tilbake det du har innbetalt innen rimelig tid. Tror du har 6mnd på deg.

Kortet må lades minimum hver 15 mnd. Du får en sms ca 1 uke før saldo blir slettet. Etter 17 mnd sies nummeret opp. Du har krav på refusjon av ringesaldo i 5 mnd. Kilde: 09000

Endret av kjellml
Lenke til kommentar

Kortet må lades minimum hver 15 mnd. Du får en sms ca 1 uke før saldo blir slettet. Etter 17 mnd sies nummeret opp. Du har krav på refusjon av ringesaldo i 5 mnd. Kilde: 09000

09000 har jo ingenting med sense å gjøre da

 

men hvorfor man ikke bare rinegr sense og hører med dem istedet for å spørre andre om det her, det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Du må lade opp kontantkortet ditt for minimum 50kr én gang pr 12 mnd.

 

Har du altså 900kr igjen på kortet, 12 mnd siden du ladet sist, lader du for 50kr og har 950kr å benytte det neste året igjen.

 

Operatøren har ikke lov til å ta pengene dine, selv om de stenger kortet for bruk, men du må passe på å si ifra at du gjerne vil ha tilbake det du har innbetalt innen rimelig tid. Tror du har 6mnd på deg.

Kortet må lades minimum hver 15 mnd. Du får en sms ca 1 uke før saldo blir slettet. Etter 17 mnd sies nummeret opp. Du har krav på refusjon av ringesaldo i 5 mnd. Kilde: 09000

Feil. Du må lade hver 12 mnd, etter 15 mnd sies nr. ditt opp.

Du vil få en henvendelse før saldoen din blir slettet.

Ringte nettop forhandlerservice hos Telenor.

Er du fortsatt i tvil, ring for guds skyld Telenor selv!

Lenke til kommentar
Du må lade opp kontantkortet ditt for minimum 50kr én gang pr 12 mnd.

 

Har du altså 900kr igjen på kortet, 12 mnd siden du ladet sist, lader du for 50kr og har 950kr å benytte det neste året igjen.

 

Operatøren har ikke lov til å ta pengene dine, selv om de stenger kortet for bruk, men du må passe på å si ifra at du gjerne vil ha tilbake det du har innbetalt innen rimelig tid. Tror du har 6mnd på deg.

Kortet må lades minimum hver 15 mnd. Du får en sms ca 1 uke før saldo blir slettet. Etter 17 mnd sies nummeret opp. Du har krav på refusjon av ringesaldo i 5 mnd. Kilde: 09000

Feil. Du må lade hver 12 mnd, etter 15 mnd sies nr. ditt opp.

Du vil få en henvendelse før saldoen din blir slettet.

Ringte nettop forhandlerservice hos Telenor.

Er du fortsatt i tvil, ring for guds skyld Telenor selv!

Da må du tydeligvis fått feil informasjon. Det er 15 måneder som er cluet, og det sies opp etter 17 mnd. Se nærmere her: telenormobil.no Under avsnittet "Begrensninger med RingKontant"

Endret av kjellml
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...