Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Muskelbiltråden! Hvilken er den beste?


Anbefalte innlegg

Det finnes mange muskelbiler, noen er bedre enn andre. Noen er penere enn andre.

 

I denne tråden kan dere slenge inn bilder og kommentarer om hvilke muskelbiler dere liker, eller ikke liker.

 

Håper på god respons.

 

 

REGLER: bilene må være fra mellom 1950 og 1980. de må ha V8 eller større Motor. en muskelbil skal ha mange hk, være en mellomting mellom sportsbil og personbil,og skal ha 2 dører.

 

 

edit: måtte jo ha med Shelby GT500 Super Snake

post-150-1108202373_thumb.jpg

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ypperste muskelbilen er, etter min mening, 1970 Chevrolet Chevelle SS 454 LS6. 450hk, 650 Nm, 4trinns manuell, sperrebakende med utveksling mellom 3.73 og 4.11 kombinert med diagonaldekk høres ut som lange svarte spor bortover gata :)

 

1988 Monte Carlo SS regnes vel som den siste muskelbilen/hot-roden fra chevrolet da den hadde hel ramme.

Lenke til kommentar
selv liker jeg Ford Mustang BOSS 428. den er jo ganske så pen etter min mening.  :thumbup:

Den råeste Mustangen er Ford Mustang 429, Ford sa at den hadde 375 hk da de lanserte den, men det var ikke sant, målinger på dynamometer har vist at den har 570hk...! :w00t:

Ford målte kanskje 375 hk ved hjula, ikke på veiva som dynoen gjør? ;)

Lenke til kommentar
Husker ikke hva den heter, men Vin Diesel kjører en i The fast and the furious. Var den ikke svart, rundt 70-modell, men en diger sak på panseret, mon tro?

 

Den var fet :yes:

Dodge charger eller challenger, husker aldri hvilken av de, uansett fet muskelbil det. Chevellle 454 er også en favoritt.

 

Challenger

dodge-challenger-ta-1970a.jpg

 

Charger

 

YMA8Z311111111114426860-20041-1037117883.JPG

Endret av trra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...