Strd Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Biosen beeper 8-7 ganger hvergang jeg starter opp pc'en men den funker helt fint da jeg bruker den og får ingen error, har en k8t neo fis2r, noen som vet hvordan dette problemet kan fikses? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sjekk manualen for HK'et ditt. Lenke til kommentar
Strd Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Nå beeper biosen bare 5 ganger , og det betyr: "Your motherboard is complaining. Try reseating the memory and rebooting. If that doesn't help, you should consider another motherboard. You could probably get away with just replacing the CPU, but that's not too cost-effective. Its just time to upgrade!" http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml (har sett gjennom manualen finner ikke noe om bios beeps) Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvis du har flere RAM- brikker, kan du først og fremst begynne med å prøve èn og èn brikke i forskjellige slots hver gang. Lenke til kommentar
Strd Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har 2 ram brikker, så får vell prøve og putte dem i forskjellige slots hver gang. Takk for svar, håper dette blir løsningen til problemet mitt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Èn om gangen - èn om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå