balderx Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kompletts superweekend tilbud her på HW Når jeg ser super duper reklame forventer jeg at det er løp å kjøp priser. Dette er jo bare feil bruk av det norske språk. Det er jo bare et normalt tilbud, hvor det ikke er grunn til å smile en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Razer Diamondback var jo bra pris Lenke til kommentar
hds Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Synes ikke det var så dårlige tilbud denne gangen, men er nok ikke like bra som tilbudene på netshop Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Dette er ikke første gang noen syter over Kompletts tilbud. Kan til en viss grad være enig, men det er ikke lett å slå av prisen så mye på HW i dagens marked. Dog synes jeg selve produktene de legger ut kun er relevante for et fåtall av befolkningen. Netshop igjen har bedre produkter som treffer flere folk. Prisene skal jeg ikke uttale meg om, men som sagt er det vanskelig å slå av alt for mye på HW-produkter pga. et presset marked. Uansett - supert tiltak av de som legger ut slike tilbud hver helg Lenke til kommentar
spurv Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Var da fine priser her. Men det er jo grenser på hvor my de kan sette ned prisen på f.eks varer under 1000kr.. Men Casio kameraet var jo fint prisa.. utifra førprisen hos komplett iallefall. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Smaken er helt sikkert som baken som kjent. Uansett har vi jo lyst til å ha best mulig tilbud og det ser ut som det er ønsket fra dere også, derfor bør det være mulig å løse dette "problemet" Vi tar gjerne i mot forslag på forumet, via PM, mail eller annet på hva som ønskes, men det er nok ikke mulig å tilfredsstille alle hver helg (beklager ordvalget) Tips som harddisker til halv pris o.l. kan vi godt droppe, men ellers er det åpent for debatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva med om komplett lager en poll en uke eller to før tilbudene kommer om som viser produktet, før pris, tilbudspris og lager tilbudene utifra det? Det hw.no brukerne vil ha vil også det norske folket ha Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Smaken er helt sikkert som baken som kjent. Uansett har vi jo lyst til å ha best mulig tilbud og det ser ut som det er ønsket fra dere også, derfor bør det være mulig å løse dette "problemet" Vi tar gjerne i mot forslag på forumet, via PM, mail eller annet på hva som ønskes, men det er nok ikke mulig å tilfredsstille alle hver helg (beklager ordvalget) Tips som harddisker til halv pris o.l. kan vi godt droppe, men ellers er det åpent for debatt. Hehe, akkurat halv pris er jo drøyt, men harddisker er jo en evig klassiker, jeg kjøper ihvertfall personlig mange ganger flere harddisker enn none annen komponent. AtW Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg syntes det var brukbare tilbud på komplett. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Synnes at Super weekend bør følges opp av for eksempel halv / ingen frakt, eller rett og slett rabatter på alt du kjøper i tillegg til det som er på tilbud, trenger ikke være store rabatten , men fint om man får noe. Som sagt fri frakt er en god ting. Visse begrensinger når det gjelder fri frakt er greit : Ordren må overstige en viss sum. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Smaken er helt sikkert som baken som kjent. Uansett har vi jo lyst til å ha best mulig tilbud og det ser ut som det er ønsket fra dere også, derfor bør det være mulig å løse dette "problemet" Vi tar gjerne i mot forslag på forumet, via PM, mail eller annet på hva som ønskes, men det er nok ikke mulig å tilfredsstille alle hver helg (beklager ordvalget) Tips som harddisker til halv pris o.l. kan vi godt droppe, men ellers er det åpent for debatt. skjønner at en harddisk til 1/2 pris er utelukket men hva med en 74 GB raptor til en respektabel pris da trenger en ny system disk Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva med litt mer hi-end produkter? -og da snakker jeg ikke om plasma skjermer og lerret, men f.eks: PSU på 5-600W PC4000 minne Raptor osv Dere har jo denne gang et bra kabinett, + at dere har bra minne på ukens tilbud, og dere har hatt vannkjøling. -Fortsett på det sporet, og styr unna TVer stue-dvdspillere og støvsugere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå