jrellsve Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg skal kjøpe et digitalkamera som jeg stort sett skal ta innendørs interiørbilder med. Noen som har noen anbefalinger til et kamera (ikke speilrefleks, ikke øvre del av prisskalaen). Viktige egenskaper vil være maks vidvinkel og god blitz, evt mulighet for ekstern blitz. Jon Lenke til kommentar
F828 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Selges for 2.499,- hos Japan Photo http://www.digit.no/wip4/product_detail.epl?id=2969 28mm er det minste av vidvinkel du må ha til interiørbilder. Selv det er i minste laget. F828 Endret 12. februar 2005 av F828 Lenke til kommentar
Nordulo Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Viss du ikkje har så mykje pengar, ville eg gått for Olympus C-5060 WZ . Då får du eit solid kamera med 27 mm vidvinkel og fem megapikslar for i overkant av tre og eit halvt tusen. I tillegg kan du kjøpe ei ekstralinse som gir deg 18 mm vidvinkel, meir får du ikkje på kompaktkamera. Eit alternativ er sjølvsagt Nikon Coolpix 8400, men då må du ut med over seks tusen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå