Gå til innhold

Panasonic projektor hos Komplett - noe tess?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før Sony HS50 kom på markedet var dette kåret til beste projektor under 20.000,- samt under 30.000,- i enkelte Hi-Fi magasiner. Lyd og Bilde, DVD & Hjemmekino, What HiFi osv osv, har sagt at til og med DLP proj. i denne prisklassen ikke greide å konkurrere... Så ja det er en meget god projektor som gir deg bedre bilde hjemme, enn på kino!!! Har selv hatt denne i hus og testet, og var veldig imponert! Her er en Link og Her fra Projectorcentral. Ta deg også en tur inn på AVForum.no, så skal du se at denne blir anbefalt på det varmeste! Lykke til i valget!

Edit: før måtte man opp i 50.000+ for meget gode proj. men det er det slutt på. Men noe under 15.000,- etter min mening er ikke å anbefale hvis man har strenge krav til kvalitet. Så den myten om at man må veldig opp i pris har BenQ, Panasonic, Sony, Sanyo bla avlivet :thumbup:

Edit 2: Finnes billigere alternativer enn komplett, f.eks avshop.no e.l.

Endret av stigen1
Lenke til kommentar
..Sony HS50..

Hmm...10.000 kroner dyrere den. Den eminente Hr. Dahle ser ut til å ha falt for denne.

Har lest litt rundt om Panasonic`en og andre modeller i samme prisklasse. Masse hyggelig omtale for Panasonic sin del, men hjelpe meg så mye dritt som selges i den klassen. Skikkelig jungel...

Er det stor forskjell i bildekvalitet på disse to, og oppveier dette for prisforskjellen? På hvilke områder er skiller de seg fra hverandre på her?

PS: Avforum er fint, det. Men vi trenger litt projektorprat her inne også...

:cool:

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Vel det går an og diskutere projektorer her også, ikke bare på AVForum.... Angående om HS50 er verdt 10.000 mer er en smakssak. Jeg personlig synes ikke det. Men hadde 10' vært lommerusk for meg, så hadde HS50 vært i hus! Du må nesten vurdere om det koster mer enn det smaker, ikke like enkelt alltid... Hvis dette er første gang du skal kjøpe proj. ville jeg definitivt kjøpt Panasonic'en. Etter hvert som du blir mer erfaren, vil kravene være annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...