adsfiklam Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Iiyama ProLite E431S e-yama 17NE1-S Hvilken av disse 2 skjermene skal jeg velge? Skal brukes til videoredigering og spill. Takk Endret 12. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Umulig å anbefale noe uten at du sier noe om bruksområde osv. Men hvorfor ikke gå for den som skjermtesterne her anbefaler? Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror jeg ville gått for først nevnte om jeg ikke kunne velge blant andre skjermer, uten tvil. Men 17" da høres lite ut. Ta en titt på denne : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22322 Dette er LG L1915S og koster knapt 3000.Det vil være verdt det i lengden for hakket større skjerm. 12ms og 500:1 kontrast ratio er ikke til å snyte av. Det skal godt gjøres å merke "ghosting" i spill under 15ms. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Umulig å anbefale noe uten at du sier noe om bruksområde osv. Skal brukes til videoredigering og spill. Tror jeg ville gått for først nevnte om jeg ikke kunne velge blant andre skjermer, uten tvil. Så du mener jeg skal gå for Iiyama-en? Noen som er enig? Men 17" da høres lite ut.Ta en titt på denne : https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22322 Dette er LG L1915S og koster knapt 3000. Blir nok litt for dyr den der dessverre Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Skal du bruke den til videoredigering og spill bør du finne en på 12ms. Det kommer såklart an på hvor seriøs du er da. Men Proliten gir mye for pengene, ville søkt igjennom prisguiden her på hardware.no og sett etter 12ms og så høy kontrast ratio som mulig, deretter ville jeg valgt en svart skjerm uansett om du kan velge. ville vel heller kjøpt en billig 21" crt skjerm eller noe sånt for en tusen lapp om jeg var deg. Mulig du får det enda billigere. For du får bedre kvalitet da.I den prisklassen her iallefall. Det kommer super tynne CRT skjermer til høsten el noe,de vil utklasse LCD om eg ikke huske helt feil...(lest i pcplus) Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Umulig å anbefale noe uten at du sier noe om bruksområde osv. Skal brukes til videoredigering og spill. heh, tidlig på dagen enda Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Jeg tror jeg går for Proliten, da jeg får mye for pengene og har ikke råd til en dyrere skjerm. Endret 12. februar 2005 av yrjan Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 du får MYE mer for pengene ved å kjøpe en brukt 21" Dell skjerm f.eks. til halvparten av det disse skjermene koster.Men men, er nå ditt valg. Synes du skulle lest det jeg skrev i siste innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå