wizz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) jeg har lavet en teflon belagt musemåtte og endtil videre har jeg brugt den i 6 uger og den fungere rigtig godt. så jeg ville lige give iden videre til jer i der oppe i norge. Opskrift: På teflon belagt musemåtte. Et stk: Glas plade 30x40 cm (det var en jeg havde liggende) En spraylim: Jævnt tyndt lag over hele pladen. Et teflon ark: (GENANVENDELIGT BAGEFOLIE) . pris 29.95kr dk) 40X33 cm Endret 13. februar 2005 av wizz Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 nice nice :!: har du kanskje noen bilder ? Lenke til kommentar
wizz Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 nej desvære har jeg ikke noen bilder. det var bare et lille eksperiment og det tog kun 5-10 minutter at lave så før jeg så mig om var den allererde færdig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Pent! Fungerer det med optisk mus da? Og er det noen som vet om man får kjøpt teflonbelegg på Clasern? Mener nemlig å ha hørt at det finnes der.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det var en post om dette tidligere. Noe om perfekt julegave eller noe slik. Lenke til kommentar
wizz Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 jeg bruger min med en Razer Diamondback og det er den beste musemåtte jeg har haft Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hvordan ser et sånt ark ut? et teflonark altså.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Svart og litt ruglete! Lenke til kommentar
wizz Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 det ligner Icemat padsurfer bare lidt tynere da der jo ikke er lim på bagsiden. jeg har købt det i et supermarked så det vile jeg tro i også kan https://www.icemat.com/shop/default.asp?main=products Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kan forresten limes med litt epoxy Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvor kan dette kjøpes i Norge? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Epoxy får du kjøpt hos Jernia o.l.! Skal nesten vedde på at Clasern har og Prisen ser sikkert sinnsvak ut når man ser hvor liten en tube er, men det skal så utrolig lite til for å få ting til å sitte som stein! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 hehe, jeg mener teflonbelegget jeg jeg vet hva epoxy er Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Aaah.. Hehe.. Dra en tur på Clasern du Mener å ha hørt at de har der! Trur forresten du også finner sånt på Jernia Lenke til kommentar
Musty Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 er jo som han sier i første posten, "gjenbruks bakepapir".. høres ut som om du skal få fatt i det "over alt", men hvis ikke vil jeg tro at clasern er et godt utgangspunkt Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) her ligger det link til teflon "matta", og masse tilbakemeldinger. Må ta meg en tur jeg å kjøpe det en dag. Endret 13. februar 2005 av z1Ob Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 De har teflonen på clas, til 39kr eller .no sånn. Den virker fint med optiske mus. Arket er lusebrunt og litt gjennomsiktig, så hvis du legger det på et mørkt underlag ser det litt mørkere ut. Det hadde sikkert blitt kult hvis du hadde hatt det på en matt glassplate, og noen LEDs til å lyse opp glassplaten med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå