PSV Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har ett lite spørsmål... Hva er egentlig en etch ?? Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Klistremeker til og montere på plexi vinduer. nVidia logo Endret 12. februar 2005 av Chevelle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) Altså.. Ecth er klistremerker du limer på plexivinduer, men de er ofte frosta (bare halvt gjennomsiktige).. Selger mange fine på microplex.no! Kom nettopp en fin guide på ok.no! http://overklokking.no/art.php?artikkelid=13405 Endret 12. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Flott guide det de har leget på overklokking.no, den hjalp veldig... Takker for alle svar.. De hjalp valdig... Skal bygge eget kabinett (Kommer kanskje en worklog på det ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Fett! Aldri får mange worklogger Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Skal flytte snart, og tenkte nemlig å bygge en pc som var inni en tv-møbel... slik at det blir nesten uendelig med plass inni den.....men dette kommer som sagt ikke før om iallefall en uke..men er det noen som vet hvor man finner sketch ??? Hadde vært kjekkt å ha det til å tegne med.. men prosjektet blir satt i gang senest i første uken av mars... Hadde tenkt å tegne opp nå først.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tenker du på tegneprogram? www.sketchup.com Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 hvis du skal bruke SketchUp, syntes ihvertfall jeg at det hjalp en del å se på noen tutorials Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 (endret) Jeg har Etch i ruta mi. (Trykk på bildet for å forstørre) Endret 13. februar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Pent! Skulle gjerne hatt jeg og, men jeg hakke plass i vinduet på Raidmax Cobra'n min Skal bygge ny PC snart, og vurderer å more meg med litt ecth'er da.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 oi er det de de er til på det gamle kabinette mitt satte jeg en etch på toppen jeg Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er sikkert tøft det og, hvis den henger fast. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Noen som vet om det holder? Kan hende jeg vurderer å kjøpe etch til kabinettet mitt på sida jeg ikke har vindu på.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Det er sikkert tøft det og, hvis den henger fast. den sitter som en igle Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Shoppings på Microplex! =D Har et Raidmax Cobra kabinett som jeg nå vurderer å "etche".. Forslag på hvilket etch, og plassering? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har ett lite spørsmål... Hva er egentlig en etch ?? Ser ingen grunn til å være flau her, det må vel ikke bli slik at noen ikke skal tør å spørre om noe de lurer på. Det er vel akkurat derfor vi har et forum Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har ett lite spørsmål... Hva er egentlig en etch ?? Ser ingen grunn til å være flau her, det må vel ikke bli slik at noen ikke skal tør å spørre om noe de lurer på. Det er vel akkurat derfor vi har et forum dette var godt sagt. det er ikke flaut å spørre Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 detter er jo en smak sak. hva med denne Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm.. Ikke helt min smak nei.. Vurderer CS-logo, men er det vanskelig å fjerne det den dagen jeg går lei CS? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Hmm.. Ikke helt min smak nei.. Vurderer CS-logo, men er det vanskelig å fjerne det den dagen jeg går lei CS? hehe. det går du nok ikke lei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå