waagelig Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg har kjøpt meg brønnfelger, dim : 16x7.5 ET20. Noen som vet hvordan disse vil passe på min Golf Mk1 ? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Innpresset var litt lite, ET35 er orginalt mener jeg. Men jeg vet om dem som bruker ET20 og 15, så det går nok på et vis. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Kanskje med noen spacer-skiver imellom? Eller tenker jeg omvendt vei nå..? Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Sporvidden kan ikke variere med mer enn 7,5mm pr side av samme aksel, altså 15mm totalt. Hvis forandringen er større kan man kanskje få det godkjent likevel, avhengig av hvor snill den bilsvaksynte er. Sporvidden kan altså forandres med forskjellig ET (innpress) og ved bruk av spacere, som tidligere nevnt. Om spacere er helt lovlig vet jeg ikke. Dette vet jeg er fakta, men ble litt usikker på hvordan sporvidde måles. Fra innsiden av hjulene, utsiden eller midt i slitebanen? Tipper fra utsiden av det ene hjulet til det andre Lenke til kommentar
waagelig Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ja riktig. Får dekk på felgene om noen dager. Får begynne å stresse da :> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå