RaW_DeNiM Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) hei .. nå føle rjeg pcen brenner opp snart.. tempen har økt ca 2 grader på cpu/gpu og systemdisken.. tempen er nå: GPU=35-36 grader cpu=32 alle diskene 34... tror det skjedde etter jeg satt inn 2stk ekstra 30cm uv rør.. dvs har 3 stk.. kan dette være grunnen? er tempen ille? *HYYYYYYYYYL* Endret 16. februar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Trooooor ikke du har noe å bekymre deg for akkurat..... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Trooooor ikke du har noe å bekymre deg for akkurat..... jammen det er jo vannkjøling det er snakk om her... skal det ikke være lavere temper da?. har en dual evo raddiss. 2 stille gående 120mm vifter og en så rar MIST cpu blokk(socket 939) og en ac gpu blokk og en ac titan tank(aquatube) og en ac titan harddisk kjøler... huff varmt Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tror fortsatt ikke du har noe å bekymre deg for, en økning på 2 grader vil vel neppe ha noe å si. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hahahaha. Slikt må du nesten bare forvente om du skal ha så mye jalla inni kabinettet ditt! Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 hei .. nå føle rjeg pcen brenner opp snart.. tempen har økt ca 2 grader på cpu/gpu og systemdisken.. tempen er nå: GPU=35-36 grader cpu=32 alle diskene 34... tror det skjedde etter jeg satt inn 2stk ekstra 30cm uv rør.. dvs har 3 stk.. kan dette være grunnen? er tempen ille? *HYYYYYYYYYL* Jeg hadde samme problemet. Fant ut at det var feilvisning av tempen, den steg ikke noe. Grunnen er, at du har lagt tempføler ledningene i nærheten av ledningene til UV rørene fra inverteren, disse ledningene er ikke skjermet og du får en feilvisning. Jeg slo av bryteren til rørene og temp. målingen ble korekt på min Cooldrive 4. Prøv og legge ledningene lenger fra hverandre, husk på at det er meget høy spennig til UV rørene. Lenke til kommentar
OogaBooga Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har bluesman slikt jalla? Trodde du var en mann med stil Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 hei .. nå føle rjeg pcen brenner opp snart.. tempen har økt ca 2 grader på cpu/gpu og systemdisken.. tempen er nå: GPU=35-36 grader cpu=32 alle diskene 34... tror det skjedde etter jeg satt inn 2stk ekstra 30cm uv rør.. dvs har 3 stk.. kan dette være grunnen? er tempen ille? *HYYYYYYYYYL* Jeg hadde samme problemet. Fant ut at det var feilvisning av tempen, den steg ikke noe. Grunnen er, at du har lagt tempføler ledningene i nærheten av ledningene til UV rørene fra inverteren, disse ledningene er ikke skjermet og du får en feilvisning. Jeg slo av bryteren til rørene og temp. målingen ble korekt på min Cooldrive 4. Prøv og legge ledningene lenger fra hverandre, husk på at det er meget høy spennig til UV rørene. har ingen målere forruten dem som er innebygd hehe Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 hva med å ta at alt som kan lage varme som du ikke trenger ? sånn UV piss var kult ifjor. get on with your life... Epz. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 hva med å ta at alt som kan lage varme som du ikke trenger ? sånn UV piss var kult ifjor. get on with your life... Epz. e rikke av den typen som bryr meg om hva som var hippt da og da ... jeg har det for det gir en fin effekt på slangene mine og det tar seg godt ut og jeg liker det... hva andre like rog ikke liker er jo ikke mitt problem.. er jo bare jeg som bruker pcen så Lenke til kommentar
bluesman Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Har bluesman slikt jalla? Trodde du var en mann med stil Ja, ja. Jeg har noen neon/UV rør inne i kabbis. Jeg syntes fortsatt det er litt kult, og da ser jeg hvor blanke blokkene mine er. Det er meget kjekt når jeg skal vise fram innmaten i PC'n. Div. bekjenskaper er meget nyskjerige på hva dette med vannkjøling er. RaW_DeNiM: Hvis du ikke har noen eksterne temp.følere fra viftestyringer e.l. vet ikke jeg hvorfor du får feil temp. avlesning. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Har bluesman slikt jalla? Trodde du var en mann med stil Ja, ja. Jeg har noen neon/UV rør inne i kabbis. Jeg syntes fortsatt det er litt kult, og da ser jeg hvor blanke blokkene mine er. Det er meget kjekt når jeg skal vise fram innmaten i PC'n. Div. bekjenskaper er meget nyskjerige på hva dette med vannkjøling er. RaW_DeNiM: Hvis du ikke har noen eksterne temp.følere fra viftestyringer e.l. vet ikke jeg hvorfor du får feil temp. avlesning. uasett så har jeg en temå som er lev bar... cpu var 34 grader under full load så.. fornøyd med det Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. javel da.. sorry for jeg ikke er perfekt men skal huske det neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå