talisar Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 11 Juni bestilte jeg meg et POV gf3ti200 128mb , en Athlon XP1800+, og en blekkpatron fra databutikken.com. Vel og bra. Alle varene stod oppført på lager på webshoppen og derfor valgte jeg å bruke de istedenfor en annen butikk, alle må jo få en sjanse tenkte jeg. (Alle var merket grønt) Det går 8 dager , ikke hørt noe, ikke fått epost, jeg purrer og får beskjed om at Athlon XP1800+ er ikke på lager enda og vi venter disse snart.. Ok tenker jeg og surfer innom siden dems, total pris på bestillingen er nå redusert med nesten 200 kroner. Databutikken sier at pris VED bestilling gjelder, og det er jo vel og bra, så lenge de faktisk hadde produktene på lager som de sa de hadde.. Men nå er jeg utålmodig, 4-7 dager på grønne varer sier de, men det er nå gått 9, og det vil gå minst over helga nå før jeg har tinga her. Ikke at det er mye å knusle om for 200 kroner, men det er prinsippet som gjelder her, så jeg bad de gi meg ny pris siden de fortsatt ikke har sendt sendelsen, ellers mister de meg som kunde for fremtiden og jeg avbestiller. For å gjøre situasjonen verre for de la jeg også til en hardisk på bestillingen dersom de godtok den nye prisen, og bad om kanselering hvis ikke. Når de ikke informerer meg om at produktet ER forsinket selv, men at jeg må purre for å finne ut av dette, da syns jeg de bør godta kravet mitt. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg ville avbestillt, og bestillt på nye.. Bare for prinsippets skyld ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå