Gå til innhold

Gængster holdninger i norge?


Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/kultur/2005/02/12/423174.html

 

 

 

Vi er da ikke forbanna usa,forbanna dritt folk, de kan dra til dit pepperen gror, for det første lager de ræva wanna be gangster hood usa musikk, blir så provosert! det er de som burde hatt ei kule gjennom det feite fleskete hodet sitt.

 

 

Det er faen ikke lov til å si jævla nigger(pga rasisme paragrafen) noe som selvsagt er rett, da burde man ikke ha rett til å si sånn offentlig, selv for å provosere.

 

Blir så sur! :realmad:

 

Edit: mulig denne skal i politikk relgion kategorien, men jeg skriver jo usakelig så det blir vel mer søppel..

Endret av chil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er ganske morsomt at han egentlig heter Geir Kristiansen (mener jeg å huske)... jeg mener... den fyren her? Undertrykkt av den hvite mann? haha... det er høl i gjerdet på Gausta! Han hevder også at den eneste gode purken er en død purk... og sjøl er han volds og narko dømt... for overfall på en uskyldig i fylla... nei vettu hva... håper inderlig han kan straffes for ærekrenkelse og/eller oppfordring på drap på offentlig tjenestemann.

 

Fyren har ingen anelse om hva en ekte gangster er... Chicago anno 1930 anyone? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...