chil Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) http://www.dagbladet.no/kultur/2005/02/12/423174.html Vi er da ikke forbanna usa,forbanna dritt folk, de kan dra til dit pepperen gror, for det første lager de ræva wanna be gangster hood usa musikk, blir så provosert! det er de som burde hatt ei kule gjennom det feite fleskete hodet sitt. Det er faen ikke lov til å si jævla nigger(pga rasisme paragrafen) noe som selvsagt er rett, da burde man ikke ha rett til å si sånn offentlig, selv for å provosere. Blir så sur! Edit: mulig denne skal i politikk relgion kategorien, men jeg skriver jo usakelig så det blir vel mer søppel.. Endret 12. februar 2005 av chil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) *Gjespe* Fyren er tydelig ute etter PR og det har han fått. wanna be gangster hood usa musikk?? :!: Aldri likt han fyren anyways men det er nok PR stunt. Endret 12. februar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 nei fy faen, putt ei kule i han, la oss sleppe å se det craig david skjegget.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Folk trenger oppmerksomhet og noen må gå så langt for å få den oppmerksomheten. OT: Flyttes til PRS. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Når du ser sånn ut må du sikkert gjøre kjipe stunts for å få PR Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Jeg gidder ikke hisse meg opp før jeg har fått med meg resten av teksten. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du mener det han sa der ikke var nok? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Patetisk fyr. Blir sikkert "morsom" opplevelse for han neste gang han treffer på politiet Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg synes det er ganske morsomt at han egentlig heter Geir Kristiansen (mener jeg å huske)... jeg mener... den fyren her? Undertrykkt av den hvite mann? haha... det er høl i gjerdet på Gausta! Han hevder også at den eneste gode purken er en død purk... og sjøl er han volds og narko dømt... for overfall på en uskyldig i fylla... nei vettu hva... håper inderlig han kan straffes for ærekrenkelse og/eller oppfordring på drap på offentlig tjenestemann. Fyren har ingen anelse om hva en ekte gangster er... Chicago anno 1930 anyone? Lenke til kommentar
zilch Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skulle likt å sett på neste gang polisen kommer på besøk til han, han er nok ikke like kjekk da Lenke til kommentar
hageby1 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Irriterer meg at media gir spalteplass til folk som dette, da oppnår han det han ivl. gratis PR. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 herregud,dere gjør jo akkurat som han vil,reagerer.... ikke ta alt så jævla alvorlig.... dette er ett rim,og for å få frem poenget sitt,så strekker han genser'n langt,og muligens for langt,men han oppnår jo det han vil,så props! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 åå, hadde vært så kooozz om plateselskapet hadde sparket han pga dette. Da hadde jeg smilt stooort Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Han der var virkelig tøff, som sa noe sååå tøft Seriøst, ikke la deg provosere. Da får han det som han vil. Lenke til kommentar
acon Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 herregud,dere gjør jo akkurat som han vil,reagerer.... ikke ta alt så jævla alvorlig.... Greit nok, men han har gått over grensen. Å hedre et politidrap og ikke minst morderen er for alvorlig til å kunne spøke med. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 (endret) Denne taperen synger om dette fordi han vil ha medienes oppmerksomhet. Han vil at folk rundt omkring i Norges land skal bli eitrendes forbanna. Endret 20. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
zatan Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Er så jævlig mange som ikke skjønner ironi i rimes! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Chil: Du trenger ikke gjøre narr av folk som er feite. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Enda en grund, å ikke like rappere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg