Gå til innhold

Hjelp til vurdering av datamaskin på auksjon.


Anbefalte innlegg

driver du reklame eller? altså å si at qxl er useriøst blir tull, du kan hevde at enkelte selgere er useriøse....men se på karakterene! Folk med gode karakterer er seriøse

Han driver nok ikke reklame, men snakker for alle de som har hatt problemer med QXL etter kjøp. Dette var jo oppe i media en gang, og mener å huske at direktøren for QXL ikke vurderte noen tiltak mot de useriøse brukerne. Hvis dette ikke er med å gjøre QXL useriøst, så vet ikke jeg.

 

Du kan jo umulig benekte at du får mye mer for pengene ved å kjøpe ny hardware, enn å handle brukt på QXL?

det er opp og ned, den barbaronen er billig!, du klarer ikke bygge den så billig!

 

Hvem bryr seg hva QXL diriktøren er en tullig? hvis du handler av folk med 30+ karakterer så vet du at de er seriøse!! samma hva QXL diriktøren sier

Helt enig. Annonsøren har jo over 58 positive anmerkninger. Bare se her. I tillegg blir jo maskinen satt sammen. Er jo ikke mye poeng i å bestille mange datadeler uten å kunne sette dem sammen. Jeg skjønner jo at den første maskinen fra annonsøren kanskje var litt dyr, men fant en annen som var lagt rimeligere! Bare 2500,- for denne her. Den har også full garanti.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt enig. Annonsøren har jo over 58 positive anmerkninger. Bare se her. I tillegg blir jo maskinen satt sammen. Er jo ikke mye poeng i å bestille mange datadeler uten å kunne sette dem sammen. Jeg skjønner jo at den første maskinen fra annonsøren kanskje var litt dyr, men fant en annen som var lagt rimeligere! Bare 2500,- for denne her. Den har også full garanti.

Vel, jeg gir ikke en dritt for de positive anmerkningene på qxl.

 

Se heller på negative anmerkninger. Finner du ei, er det best å være forsiktig.

Lenke til kommentar
Helt enig. Annonsøren har jo over 58 positive anmerkninger. Bare se her. I tillegg blir jo maskinen satt sammen. Er jo ikke mye poeng i å bestille mange datadeler uten å kunne sette dem sammen. Jeg skjønner jo at den første maskinen fra annonsøren kanskje var litt dyr, men fant en annen som var lagt rimeligere! Bare 2500,- for denne her. Den har også full garanti.

Vel, jeg gir ikke en dritt for de positive anmerkningene på qxl.

 

Se heller på negative anmerkninger. Finner du ei, er det best å være forsiktig.

Men annonsøren har jo nesten 97% fornøyde kunder. Er jo ikke mange webshop som kan vise til lignende resultater.

Lenke til kommentar
Hvorfor spør du om råd når du allerede har bestemt deg?

 

Det er bare å kjøpe maskinen det... Og bruk gjerne kjøp nå prisen så du er sikker på at du betaler mest mulig for den...

Er jo ikke lett å vite hva en skal gjøre. Noe sier jeg kan stole på annonsøren hvis han eller hun har gode anmerkninger, mens andre sier det bare er tull. Er ikke lett å vite når en ikke har maks peil på datamaskiner.

Lenke til kommentar
Spørsmålet er hvor mange som må råde deg fra å kjøpe på QXL før du innser at det kanskje er lurt å holde seg unna. De negative tilbakemeldingene er uten tvil i relativt stort flertall i denne tråden. Og det er det kanskje en grunn til.

Ser hvis ut som du har rett. Tok en liten undersøkelse her. Da blir det vel komplett som er neste stopp :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...