Haraldson Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Herlighet... Alle roper om legen bare på grunn av indre blødninger og en sprukket negl. Vent noen dager/uker, neglen detter av, vokser ut igjen, og tåa blir fin igjen. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hva om tåa er forstuet/knekt? Hadde sjekka det uansett... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Om tåa er forstuet er det vel heller ingen grunn til å gå til lege..? Om den er knekt er jo en annen sak. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Men uansett. Skader det å gå til legen? Nei. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Blir bare litt opprørt over at alle hele tiden skal gå til legen for de minste ting. Uten å gå altfor mye ut i klisjéenes verden; sånn var det ikke i gamle dager. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hmm, var det bare negnel det var snakk om? FIkk det for meg at det galdt hele tåa jeg Hvis der bare er neglen skal det nok gå bra Lenke til kommentar
paroa Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du burde dra til legen og be han fikse det. Kvinnediskriminering? så vidt jeg veit så er Tonio jente da... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du burde dra til legen og be han fikse det. Kvinnediskriminering? så vidt jeg veit så er Tonio jente da... Det er jeg klar over. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du burde dra til legen og be han fikse det. Kvinnediskriminering? Du har selvfølgelig rett! Jeg skulle skrevet han/hun siden han kan brukes til begge kjønn og at det samtidig menes begge kjønn! Du har heeelt rett! (Og ja, jeg er jente.) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 å herre, slutt å syt kast foten i et fat med vann med isbiter =) la den være der i 10 min selv om det gjør vondt og det er kaldt (gammelt bestemor triks) Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 er nok ikke så farlig som mange vil ha det til. jeg gjorde det samme, mistet noe tungt over foten min og resultatet var en blå og hoven stortå. nå har det gått fire måneder siden det uhellet og en del av tåen min er kull sort under neglen. det plager meg ikke og jeg har forsåvidt ingen planer om å gjøre noe med det heller.. gi det tid så vil det nok ordne seg av seg selv vil jeg tro. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Du burde dra til legen og be han fikse det. Kvinnediskriminering? Lege var et hannkjønnsord forrige gang jeg så i ordboka. Det høres vel dumt ut med 'be den fikse det', derfor sier vi 'han'. Det samme som på fransk; der vi ikke vet kjønnet, eller det er blandet kjønn, bruker vi hannkjønn. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 En kompis av meg har gått med brukket lilletå siden han dælja til foten sin med en krokketkølle (!) i sommer. Han har litt vondt til og fra, men han lever nå... Men så er han av typen som ikke går til legen uten at det står på livet. Og iblant ikke da heller Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hm, jeg så en gang på et legeprogramm på discovery channel, og der var det en gamling som hadde slått stortåa si, og hadde ikke gått til legen. Tåa hadde hovna ganske mye opp, og var blå/svart. Det viste seg at han hadde venta for lenge, og han hadde fått koldbrann. Dette resulterte i at han måtte amputere fra under kneet og nedover, for å være sikker på at koldbrannen ikke spredde seg Stakkars gamle mann altså, syntes riktig synd på han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå