smiley_2008 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 er det noen som vet om de har sett en video nå nylig der eksperter, og ufc fightere har sine forventninger til UFC 104 ? vel, tror det var ufc 104.. så bilder av randy couture, noguiera, jardine osv. finner den ikke, tror jeg så de på ufc.com, men finner an ikke, noen ide? søkt på google, youtube, mma-core.com osv. Ps. Griffin vs. Ortiz II, noen som så den komme eller? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Griffin vs. Ortiz II, noen som så den komme eller? Ender vel med at Griffin løper grinende fra ringen igjen Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg så den ikke komme, men jeg gleeeder meg! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Noen som nå har sett TUF - Episode 5? Jeg ble iallefall veldig skuffa over Wes Sims.. Han virket ikke som en UFC Veteran for å si det slik. Og det sparket da, tror vi kunne sett det komme fra månen.... Endret 16. oktober 2009 av karrun Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, var skuffende å se Sims...litt chubby, ute av form og har ikke noe på showet å gjøre egentlig... Lenke til kommentar
MRN Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ja, må være den nest største overraskelsen i denne sesongen av TUF. (Og det burde si mye.) Har likevel ingen tro på at han blir den yngste blabla som 22-åring eller hva han var. IGJEN så legger TUF opp til at Kimbo kommer på banen igjen... *sukk* Husk at Dana har sagt at det blir action fra ep 8 og utover. Altså etter at alle har hatt en kamp. Jaså, er det da moroa starter? o_O Lenke til kommentar
Battone Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 TUF Er det bare meg eller virker rampage litt i ubalanse.. Tåler ikke at noen spøker tilbake. Trudde fyren hadde humor.. Gang på gang starter han ett eller annet, men blir helt krakilsk når noen tør å ta igjen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 TUF Er det bare meg eller virker rampage litt i ubalanse.. Tåler ikke at noen spøker tilbake. Trudde fyren hadde humor.. Gang på gang starter han ett eller annet, men blir helt krakilsk når noen tør å ta igjen. Rampage selv har sagt at editeringen av TUF har fått han til å se ut som en drittsekk. Skal ikke se bort fra at Dana White har fått de til å editere det sånn etter at Rampage la opp. (Dana er ihvertfall troende til det) Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 De editerer det slik at det skal se spennende ut og være interessant. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Rampage er jævli morsom ass...hehe.....fått bestilt meg 104 på ppv også....høyere kvalitet på yahoo sports enn ufc.com faktisk....1200k mot 600k. Blir en bra lørdag ! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Helt enig. Jeg har bare ikke satt fingeren på det før nå. Han virker som en redd bully type. Fyren virker jo tvers igjennom basketcase. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Dem har vel lært nå etter så mange sesonger å ikke investere i dyre dører.. Pappdører holder lenge.. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hissig utfall på hovedkampen, trudde Shogun hadde den ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hissig utfall på hovedkampen, trudde Shogun hadde den ! Shogun ble ranet. Han vant alle rundene, og alikevel tapte han kampen??? Dommerene burde aldri få lov til å dømme igjen..... Er helt overgitt!!!! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Siden han ikke klarte å vinne med god margin ga de seieren til Machida Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Siden han ikke klarte å vinne med god margin ga de seieren til Machida Det ligger det jo ikke noe fornuft i i det hele tatt. Er ikke å vinne alle rundene, eller ihvertfall 4 av 5 runder overbevisende? Merker jeg faktisk er litt forbanna p.g.a dette, noe jeg ikke trodde var mulig. Greit nok at dommerene ofte er litt ubrukelige. Har vært flere bedeømmelser jeg har vært uenig i, men gårdagens var jo helt latterlig. Tror ikke jeg har sett noen som var enige i avgjørelsen faktisk. Til og med Dana White mener avgjørelsen var feil. Ser heldigvis ut til å bli rematch umiddelbart http://www.sherdog.com/news/news/machida-r...e-rematch-20544 Endret 25. oktober 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men Dana White mener Rua bare vant 3 runder. Jeg synes Machida gjorde ekstremt lite for å vinne rundene og tapte alle 5 i mine øyne. Jeg hadde penger på Machida, men ble likevel oppgitt. Jeg hadde akseptert at jeg tapte pengene lenge før decisionen. Og at det blir rematch er jo bra, men jeg hadde egentlig ikke lyst til å se Machida sloss i title fight igjen. Jeg ville se Rua VS noen andre i title fight. Det blir vel forhåpentligvis mer eksplosivt fra begge parter neste gang da for å unngå ennå en decision fra UFC dommerpanelet. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 http://fightmetric.com/fights/Machida-Shogun.html Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 RAN!. Merker jeg ble skikkelig forbanna. Når jeg hørte scoringa tenkte jeg først det MÅTTE være i favør Shogun. Jaja, vi får vel vente på en rematch, selv om jeg av en eller annen grunn ikke er så veldig interessert i å se det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå