hakongram Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hehe..07...men nå begynte ikke jeg å følge mma før i 05.... Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 (endret) Quinton Jackson : "I'm done fighting" Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! UFC 103 var forøvrig eit slapt event. Mirco var, som påpeika allereie, berre ein skugge av seg sjølv, og bør legge hanskane på hylla for godt no. Hadde også verkeleg trua på Franklin Endret 23. september 2009 av Frigata Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 hehe..07...men nå begynte ikke jeg å følge mma før i 05.... I 03 fikk han så mye juling av Rampage i ett stevne i Japan at hjørnet hans hev inn handkleet for å stoppe mishandlingen Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 i Pride det ja...sett det i ettertid...Chuck var UFC sin representant Lenke til kommentar
geil Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Quinton Jackson : "I'm done fighting" Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo! Er ikke helt solgt. Rampage virker vekselvarm som få, føler meg relativt sikker på at vi ser han i ringen igjen neste år. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor UFC 103 var forøvrig eit slapt event. Mirco var, som påpeika allereie, berre ein skugge av seg sjølv, og bør legge hanskane på hylla for godt no. Hadde også verkeleg trua på Henderson Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Er både frustrerende og trist å se. Han skulle lagt opp etter han vant OWGP i 06. All luft gikk ut etter at han endelig vant et mesterskap. Slett ikke uvanlig etter å ha vært en hårsbredd fra så mange ganger. Slått tre ganger av Hoost i K1WGP, tapte på spontanarmbar mot Nog, ble slått av Randleman i noe som skulle vært en rutinekamp 04 HWGP for å bli komplett nikset da han endelig fikk sjansen mot Fedor.Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Faktisk har jeg stusset veldig på måten Rampage har fightet på i UFC. Han har egentlig virket veldig lite inspirert, selv om han har vunnet en god del. Dana er en dust, og det vet alle. Håper Rampage velger å støtte Strikeforce.. Er egentlig på tide at Dana gir seg nå trur jeg.. Han er jo bare en bitter liten mann som trur han er bøff og kan slåss med den ekte varen.. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 BS! Rampage er back i UFC ASAP! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Er enig i kritikken mot Rampage. Han har vært "sløv" de siste kampene. Vunnet, javel, men ingen god performance. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Faktisk har jeg stusset veldig på måten Rampage har fightet på i UFC. Han har egentlig virket veldig lite inspirert, selv om han har vunnet en god del. Dana er en dust, og det vet alle. Håper Rampage velger å støtte Strikeforce.. Er egentlig på tide at Dana gir seg nå trur jeg.. Han er jo bare en bitter liten mann som trur han er bøff og kan slåss med den ekte varen.. Dana er the man...prater du om ? Får nok se mer av Rampage trur jeg...men hvis det blir mer så blir det garantert i UFC Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enda mer Dana bashing. Fedor ville ikke til UFC fordi han fikk ingen respekt. Mens alle fightere følte seg velkommen i PrideFC. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Enda mer Dana bashing. Fedor ville ikke til UFC fordi han fikk ingen respekt. Mens alle fightere følte seg velkommen i PrideFC. Dana er en kjempebra buisness man, men jeg personlig takler ikke at han angriper alle fightere som ikke slåss under UFC. Bare å klare å si at Fedor ikke er en Topp 10 HW sier jo litt om hvor biased han er. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Nytter ikke tenke UFC og penger når man ikke er snill med folk. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hadde ikkje Dana vore ei jævla bitch mot Fedor og M1 så...... Likar ikkje den fyren... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Dana burde holdt seg mer bak kulissene så hadde han sluppet å drite seg så mye ut, og ødelegge så mye for seg selv og UFC. Han har satt sammen en organisasjon som tjener masse penger på MMA, og fortjener respekt for det. Men han fremstår også som en retardert drittsekk med jevne mellomrom. Det beste hadde (etter min mening) vært å samle alle de beste fighterne i UFC, men når Dana skal være så umulig blir det vanskelig. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Grunnen til at Fedor ikke signa med UFC var jo fordi han ikke fikk kjøre co-promotions...det kunne han med Strikeforce...så enkelt er det...han er jo heavy inne i M-1, så han tjener mye mer penger på å kunne co-promote. At Dana har sagt at Fedor ikke er topp 10 HW (som jo er helt latterlig egentlig) har garantert kun med at Fedor ikke var/er i UFC....Dana har jo uttalt at de kom med en kjempedeal til Fedor, men siden han ikke fikk co-promote så valgte han Strikeforce...det sier jo sitt til at Dana og UFC synes Fedor er mer enn en topp 10 HW ! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fedor Emelianenko Pens Open Letter to Dana White Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fedor Emelianenko Pens Open Letter to Dana White Ser ut som dette brevet er 1.5år gammelt da, så det kan ikke ha hatt ønsket virkning desverre. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Det var ikke Fedor som sa nei, det var manageren som ønsket co-promotion, desverre. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Fedor er vel medeier eller lignende i M1 Global så vidt jeg har forstått, så da er det ikke rart at han vil kjøre co-promotions med de Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan desverre ikke Polsk, men her er ihvertfall en trailer for det KSW sitt kommende stevne med Marius Pudzianowski sin debut kamp i MMA. http://www.dailymotion.pl/video/xalq6i_ksw-12-trailer_sport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå