porlaket Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Ahh, takker og bukker.. Får sjekke linken etter jobb. Kan vel heller vente til imorgen, siden jeg får meg mediaspiller imorgen, kan jeg se det i hd på tv'n, yay! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 http://www.sedoparking.com/myp2p2.eu er hva for noe? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Idag begynner TUF 10. Fy Faen jeg gleder meg!!! Men det er vel Fight Night først hvis jeg ikke husker helt feil. Masse MMA imorgen mao Å så på søndag når jeg våkner er det å slenge seg på sofaen å se UFC 103. Fin slutt på uken Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Idag begynner TUF 10. Fy Faen jeg gleder meg!!! Men det er vel Fight Night først hvis jeg ikke husker helt feil. Masse MMA imorgen mao Å så på søndag når jeg våkner er det å slenge seg på sofaen å se UFC 103. Fin slutt på uken ser det ikke live altså ? kjøpt de 3 siste live gjennom yahoo sports....syns det lissom er litt mer spennende å se det live ! får veldig bra kvalitet også hvis man har litt god linje....men går ann å se det 24 timer etter eventet, så hvis det blir litt for hard drekking på lørdag får man sett det så fort man våkner på søndag ! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er glad jeg har Canal 9 som sender UFC live:) Men de sender dessverre ikke TUF eller Fight night.. Endret 16. september 2009 av TommyTheGun Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Hvordan kommer dette til å ende tro? Jean-Claude Van Damme to fight in K-1 Er faktisk 29 år siden JCVD sin siste full kontakt kamp, så han er nok litt "rusten" Endret 17. september 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Imponerendes merittliste. Eneste tapet er decision, resten vant han på KO og TKO. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Hvordan kommer dette til å ende tro? Jean-Claude Van Damme to fight in K-1 Er faktisk 29 år siden JCVD sin siste full kontakt kamp, så han er nok litt "rusten" Haha, den må jeg jo bare se;) Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Haha..så jævli bra....litt feigt at han har bedt om å ikke ha med albuer pga skuespillerkarrieren....ehhh.....holder'n på å prøver å bli skuespiller enda ? hehehe Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 HEY! Bloodsport var jo faktisk bra då Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 HEY! Bloodsport var jo faktisk bra då Hmpf, bloodsport du liksom. No retreat, No surrender og Kickboxer er jo de beste filmene hans! Selv om han ikke hadde hovedrollen i førstnevnte da. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 haha ! Bloodsport...."Ho told mi? Never to mimmit myself and to keep an open MIIIIIIIND!!!"...hahaha...er sikker på at de kjørte 150 takes på den scenen der, men når de fant ut at han ikke klarte å si det...så blei det bare "ja,ja..whatever...vi kjører med den dærre mimmit myself"...hehehe Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Må si at jeg likte første episode av TUF10, tror nok denne sesongen blir den beste, rett og slett:P Rampage og Wes Sims tror jeg blir høydepunktene i denne sesongen, de er begge hysteriske Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Noen steder å anbefale for litt ufc betting ? Tenkte å sette litt penger på hæljas kamper...trenger ikke nødvendigvis ha sånn at man kan bette på hvordan og i hvilken runde kampen ender...tenker hovedsaklig kun på resultatet... Lenke til kommentar
Battone Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fight night hadde virkelig noen høydare.. Merkelig egentlig at disse kampene ikke var satt opp på en offisiell UFC. Ingen var kjedelig for å si det mildt.. TUF10 derimot var kjedelig, trur dem har valgt en gjeng med "fightere" som ikke tåler å bli slått litt. Eksempel kampen som gikk.. Ingen av dem har jo noe særlig "ground game", er vel ett par wrestlere der, men mot Brock f.eks. vil dem ikke ha noen mulighet.. 5 tidligere NFL spillere.. Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fight night hadde virkelig noen høydare.. Merkelig egentlig at disse kampene ikke var satt opp på en offisiell UFC. Ingen var kjedelig for å si det mildt.. TUF10 derimot var kjedelig, trur dem har valgt en gjeng med "fightere" som ikke tåler å bli slått litt. Eksempel kampen som gikk.. Ingen av dem har jo noe særlig "ground game", er vel ett par wrestlere der, men mot Brock f.eks. vil dem ikke ha noen mulighet.. 5 tidligere NFL spillere.. Tror nok de utvikler seg en GOD del iløpet av en sesong. Så tror ikke vi skal gå ut ifra den første kampen. Men jeg tror fortsatt dette kommer til å bli en bra sesong med masse humor;) Noen steder å anbefale for litt ufc betting ? Tenkte å sette litt penger på hæljas kamper...trenger ikke nødvendigvis ha sånn at man kan bette på hvordan og i hvilken runde kampen ender...tenker hovedsaklig kun på resultatet... Her er det en liste over forskjellige "betting"-plasser på nettet som har MMA > http://forums.mmajunkie.com/viewtopic.php?f=4&t=3106 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Fant at jeg hadde konto på betway og at de kjørte bets på mma...så da blei det 2 kuponger der...en med en 4'er på favorittene...griffin, dos santos, koscheck og franklin...og en litt sjanse-trippel med miller, trigg og belfort...vet aldri ! hehe Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvem er det som driver nedlastningsscenen for tiden? De tullingene legger ut en og en kamp. Da ser man jo hvor lenge kampen har vart, og da er jo halve poenget borte. Ikke nok med det, 3 sekunder etter at dommeren har grepet inn (f.eks), så kuttes det. Såvidt at seiersherren har rukket å følge armen i været i pur glede. Noe så sinnsykt irriterende. Like før jeg bruker Yahoo Sports e.l. som er blitt anbefalt tidligere her inne. *grr!* For de som liker stats, rankings osv, så kan jeg anbefale denne hobbybloggeren. Jeg ser at han ikke har oppdatert for siste PPV (puh), men synes de talla han går etter ser bra ut. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Dumper alltid nede hele stevnet selv, ikke enkeltkamper. På den måten vet man ikke hvor lenge kampene varer, og man for også høre de korte intervjuene etter kampene fra fighterene. Synes forøvrig ikke 103 var så veldig spennende, men kan være fordi jeg er litt trøtt idag. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Mirko 103 Hvilken vei tar han nå tror du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå