Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hahah, vil dere misslike noen pga tuf opptreden, kan dere heller snu dere mot Junie Browning ass:P

 

De er omtrent i samme klasse ;)

 

Har vel egentlig ikke kommet noen ut av TUF som jeg er noen stor FAN av sånn sett :)

 

Ikke en gang Forrest Griffin?

 

Jeg har flere jeg egentlig, Ryan Bader er ikke så værst, Krzysztof Soszynski tror jeg kommer langt, Kenny Florian("uflaks" mot BJ;)) og sist og den personen jeg er størst fan til; Rashad Evans, han vinner lett sine neste 2-3 kamper, får da en rematch mot Machida og GnP'er han i 5 runder :D

Lenke til kommentar
Ikke en gang Forrest Griffin?

 

Helt grei, men ikke noen stor fan nei.

 

Jeg har flere jeg egentlig, Ryan Bader er ikke så værst.

 

Matt Huges i ny utgave. Nei, alt for lite god allround til å være noen stor fan. Men for all del, har ikke noe imot han.

 

Krzysztof Soszynski tror jeg kommer langt.

 

Kan nok komme langt, men har ett stykke igjen. Gikk ikke så bra i den forrige kampen han sin akkurat.

 

Kenny Florian("uflaks" mot BJ;))

 

Kenny "håper jeg kutter deg med alubuene å kampen blir stoppet" Florian? Nei han har jeg ingenting til overs for. Å det var ikke uflaks mot BJ. Han ble totalt overkjørt. Eneste han gjorde de første rundene var å gnu BJ opp etter gjerdet. Ingenting annet. BJ var bedre stående og viste hvor overlegen han sin BJJ egentlig er når de kom på marken.

 

Og sist og den personen jeg er størst fan til; Rashad Evans, han vinner lett sine neste 2-3 kamper, får da en rematch mot Machida og GnP'er han i 5 runder :D

 

Har vi en til av de jeg ikke liker i det hele tatt. Makan til arrogant mann. Vinne de neste kampene? Tror han vil få VELDIG store problemer med å komme forbi Rampage jeg. Joda han er raskere som han selv sa til Rampage, men han har ikke nok krefter til å klare å knock han. Er heller ikke sterk nok til å GnP Rampage så da er det ikke så mye igjen han kan gjøre. Ser for meg Rampage by Decision der. Men for all del, han er flink. Skal ikke si noe annet.

 

Machida er jo "king of the hill" for tiden, men heller ikke han er jeg noe stor fan av, selv om han begynner å vinne meg over nå. Han var alt for passiv før, men det har heldigvis hjulpet seg mye i de siste kampene.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Forhold til hva man kunne forvente på forhånd synes jeg utrolig mye bra har kommet ut av tuf:

Sanchez, Swick, Griffin, Evens, Florian, *Serra, Soszynski, Stevensen, Diaz, Bisping, *Côté, Lauzon, **Koppenhaver, **Saunders, **Riddle, **Brown, **Leben og **Sadollah

 

*"The Comeback"

 

** Folk som ikke har slått ordentlig gjennom, men jeg digger.

Lenke til kommentar

Jim, helt enig i det du skrev om Kenny.. Men jeg er litt bias'd når det kommer til BJ.. Liker ikke han fyren der, mistet helt respekt etter den "grease" episoden..

 

Krzysztof har et stykke igjen, ja, men jeg tror nok han kommer til å bli rimelig god med tiden.

 

Jeg likte ikke at Ryan Bader vant TuF i det hele tatt, men etter som jeg har sett så er en sterk bryte bakgrunn "noe" av det beste du kan begynne med innenfor MMA. BJJ rett bak da, imo.

 

Kampen mellom Rampage og Evans er jo avlyst, siden Rampage skal spille i den nye The A-Team filmen som B.A. Baracus (http://www.imdb.com/title/tt0429493/)

Lenke til kommentar

Rampage - Rashad er vel ikke avlyst...men utsatt...

 

og det som Kenny gjorde mot BJ i de første 3 rundene var jo å kjøre taktikken som GSP gjorde. Eneste problemet er at Kenny mangler litt på størrelsen og BJ kom i jævli bra form...hvis du hadde sett på post-showet til MMA Live på ESPN så pratet både Randy og Rashad om at de hadde Kenny som leder før 4 runde...BJ hadde vel stjelt 2 runde med en flurry de siste 10 sekundene, men Kenny lå jævli godt ann. Og han har vel stoppa en 4-5 stykker på annet enn bare kutt de siste 2 åra siden han røyk siste gang...

Lenke til kommentar
Rampage - Rashad er vel ikke avlyst...men utsatt...

 

og det som Kenny gjorde mot BJ i de første 3 rundene var jo å kjøre taktikken som GSP gjorde. Eneste problemet er at Kenny mangler litt på størrelsen og BJ kom i jævli bra form...hvis du hadde sett på post-showet til MMA Live på ESPN så pratet både Randy og Rashad om at de hadde Kenny som leder før 4 runde...BJ hadde vel stjelt 2 runde med en flurry de siste 10 sekundene, men Kenny lå jævli godt ann. Og han har vel stoppa en 4-5 stykker på annet enn bare kutt de siste 2 åra siden han røyk siste gang...

 

Mulig han lå foran i dommerenes øyne, men ikke i mine. Han gjorde jo absolutt ingenting. Skal man kunne vinne en kamp på å holde motstanderen opp etter gjerdet når motstanderen prøver å avslutte kampen? Synes ihvertfall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Samme som med Lay'n Pray taktikken det....vinner kamper på det....så ja, han kunne ha vinni den kampen ved å presse'n opp til gjerdet i 5 runder. Da hadde det gått på hvem som hadde kontrollert kampen, og det var jo kenny

 

Mulig det, men det er jo i realiteten latterlig. Du holder bare mostanderen din fast opp mot gjerdet uten å prøve å avslutte kampen og uten å i realiteten å sloss fordi du vet du får juling hvis du gir mostanderen mulighet til å bevege seg. Blir ihvertfall ikke noe publikum favoritt på den måten, å ser ikke for meg at Dana heller er villig til å betale deg så mye akkurat.

Lenke til kommentar
Rampage - Rashad er vel ikke avlyst...men utsatt...

 

og det som Kenny gjorde mot BJ i de første 3 rundene var jo å kjøre taktikken som GSP gjorde. Eneste problemet er at Kenny mangler litt på størrelsen og BJ kom i jævli bra form...hvis du hadde sett på post-showet til MMA Live på ESPN så pratet både Randy og Rashad om at de hadde Kenny som leder før 4 runde...BJ hadde vel stjelt 2 runde med en flurry de siste 10 sekundene, men Kenny lå jævli godt ann. Og han har vel stoppa en 4-5 stykker på annet enn bare kutt de siste 2 åra siden han røyk siste gang...

 

Om Couture og Evans hadde Florian på poeng inn i fjerde bør de sjekkes for hjerneblødning. Han hadde ingenting på Penn. Pressa han mot gjerdet et par korte ganger i løpet av rundene, var ikke i nærheten av å få han ned. Og da de var clinchet landa Penn masser av småslag. Penn angrep i spurter, landa som han ville og kontrollerte alt.

 

Spiller ingen rolle hva Rogan sier i løpet av fighten om at Penn så sliten ut, enten sa han det fordi han var høy som et fjell eller for at det skulle virke for titterene at fighten var i nærheten av å være tett kjempet.

 

I fjerde runde gikk Penn lei, og gjorde akkurat som han ville.

Lenke til kommentar

Nå fikk jo faktisk BJ beskjed fra hjørnet sitt om å sette opp tempoet og prøve å gå for en finish fordi de ikke var sikre på hvordan han lå ann.....og det kom fra munnen til BJ, så nei...det var ikke så gærent uttalt av Randy og Rashad.... BJ kontrollerte ikke kampen nei, absolutt ikke...KenFlo kjørte Lay'n Pray taktikk i clinch og vinner poeng på det...sånn er reglene og sånn det scores poeng.

Lenke til kommentar

Greit da har jeg sett kampen og det er helt klart at Penn vinner runde 1, 2 og 3. Etter runde 2 sier BJ's hjørne at han leder. Etter runde 3 sier Mark Delegratti i Florians hjørne (indirekte) at han ligger under. Goldberg sier også tydelig at i starten av runde 3 at Penn vant de 2 først rundene.

Det er ikke noe tvil om at BJ Penn ble 4-0 i runder den kampen.

Jeg tviler sterkt på at Evens og Couture sa at Kenny leda. Det vil jeg gjerne se med egene øyne før jeg tror på det.

 

Nå fikk jo faktisk BJ beskjed fra hjørnet sitt om å sette opp tempoet og prøve å gå for en finish fordi de ikke var sikre på hvordan han lå ann.....og det kom fra munnen til BJ

Det skjedde heller ikke. I etter runde 2 sa de at han leda. Etter runde 3 sa de "you got all day".

Tviler egentlig på hele historien din mate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...