Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Grunnet til at jeg håper Hughes vinner er at GSP er i overkant arrogant. Han minner meg om en fribryter da kommentarene hans er så latterlige at de virker som planlagte replikker.

The Maine-iac" Sylvia er faktisk hele 203cm mens Jeff Monson er 175cm. Blir fort litt reach advantage til Sylvia da ja. ;)

7309509[/snapback]

hahahaha, GSP er en av de mest sympatiske i hele UFC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Store nyheter på gang.

UFC signerer Mirko "Crocop" pilipovic! Dette er nå bekreftet

Speculation has run rampant for the past couple of weeks that Mirko “Cro Cop” Filipovic, ranked #2 in MMAWeekly’s top ten heavyweights, was going to leave Pride for the Ultimate Fighting Championship. It now appears that the speculation is true.

Sources from within Filipovic’s camp and an independent source in Las Vegas have confirmed to MMAWeekly that the Pride Open Weight Grand Prix champion has indeed made the decision to move on to the UFC.

As reported last week on MMAWeekly.com, a statement released on Filipovic’s own web site indicated that a decision was near and that the UFC was a distinct option, “…the bottom line is that Cro Cop likely won't have his chance to fight Fedor for the title in the next few months. With that said, it's perfectly reasonable for Mirko to consider other offers.” The statement continued, “…the most interesting offers are coming from the US," and also said, “The offer from the UFC is actually in Cro Cop's hands.”

The statement also hinted that the Croatian MMA star was ready to leave Pride: “Is Cro Cop seriously considering making his UFC appearance? Let's say that Mirko is always open to new challenges and he is looking forward to his U.S. debut, which will happen very soon.”

Of course, with Pride starting to run shows in America, his U.S. debut could have possibly taken place under either banner, but his own camp has confirmed that he expects to make that debut in the UFC.

Our sources have not confirmed whether there is an agreement in principle between Filipovic and the UFC, or whether he has actually signed a contract with America’s largest mixed martial arts promoter.

Samtidig har UFC kjøpt opp WFA og får da tilgang til fighterne der som f.eks Quinton "RAMPAGE" jackson og keith herring. Rampage jackson er som noen vet en av de som julte opp Chuck lidell skikkelig.

Det var også rykter om at UFC ville ha FEDOR men dette avviste fedor og at han skulle bli i pride.

Virker som om UFC satser stort for å bli størst nå for tiden.

Lenke til kommentar

Det var også rykter om at UFC ville ha FEDOR men dette avviste fedor og at han skulle bli i pride.

Virker som om UFC satser stort for å bli størst nå for tiden.

Fedor har selv sagt at han går til de som betaler ham mest...Det er snakk om at han skal til Bodog Fight. Han har bare 1 kamp igjen i Pride på kontrakten og skal gå mot Jeff Monson rett over nyttår. Tviler på at han gidder å gå til UFC pga dårlig betaling, men hadde vært kult å se ham mot f.eks. Arlovski :thumbup:

Lenke til kommentar
Hva syntes dere om dealen mellom tito ortiz og ken shamrock, lame?

La Ken Shamrock opp etter tapet?

7567198[/snapback]

Ken har lagt opp for godt ja. Dealen med de 2 var vel egentlig bare UFC som skulle melke de siden folk tydeligvis er opptatt av sånne "grudge"match.

Når nærmer pride og ufc's show seg og det kribler i magen!

PrideFC sitt offisielle card:

fightcard_shockwave.jpg

Blir godt å se vår egen joachim hansen igjen men han møter en meget god fighter aoki som er ekstrem god i bakken. Dette kommer til å bli en spennende kamp og det er mange andre like spennende matcher denne gangen. Silva og crocop blir ikke å se siden silva skal forbedre seg til tittel kamp og crocop er jo så å si signet av ufc.

Ufc cardet:

Chuck Liddell vs. Tito Ortiz

Andrei Arlovski vs. Marcio Cruz

Keith Jardine vs. Forrest Griffin

Gabriel Gonzaga vs. Carmelo Marrero

Thiago Alvez vs. Tony DeSouza

Jason MacDonald vs. Chris Leben

Anthony Perosh vs. Christian Wellisch

Eric Schafer vs. Michael Bisping

Yushin Okami vs. Rory Singer

Glemmer meg voldsomt til å ligge hjemme og pleie bakrusen mens eg koser meg med flere timer med MMA. :love:

Lenke til kommentar

Koser meg med noen kalde pils nå, å UFC 66. Imorgen blir det Pride FC. Kommer til å bli ett fint nytt år :D

Kult. Er reklame for UFC 67 i dette stevnet. Å det kommer noen store navn da. Både Rampage å Cro Cop skal sloss. UFC begynner virkelig å få noen skikkelige navn nå. Ser ut til å bli skikkelig morro fremover :D

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
Gjest Slettet-VqMh8ni9
I morgen får vi se Cro Cop å Rampage i UFC for første gang. Gleder meg som en liten unge :D

7847290[/snapback]

Lørdag/natt til søndag blir det vell.

Mine bets (vinnere i fet skrift):

Rampage vs Marvin Eastman

Cro Cop vs Eddie Sanchez

Anderson Silva vs Travis Lutter

Patrick Cote vs Scott Smith

Roger Huerta vs John Halverson

Noen som skal bestile PPV, btw?

Ole :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...