Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minotauro's utgave vi så i helgen kan meget vell hamle fint opp med Brock, og tror det kan bli en bra fight med mye action. Nog tåler en støyt mer enn de fleste.

 

Akkurat det han gjør, og overlever han de første 10 minuttene, så ser jeg for meg han vinne via armbar i løpet av de siste 15 minuttene.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett UFC 102.

Men fint folk kan bruke spoilers første dagene!!!

Det ødela ganske mye av en ellers fantastisk match å vite at Nog vant.

Litt som å se på OL og vite hvem som vinner.

 

Anyway! UFC 102!

Fy faen for et event. Kamp etter kamp skulle blitt både ko/submission of the night eller fight of the night. Utrolig å se så mange bra kamper på et card. Tror det må være det beste totaltcardet i UFC sin historie? Utentvil i år!

 

Here are the special fight bonuses for UFC 102:

 

Fight of the Night — Randy Couture vs. Antonio Rodrigo Nogueira

Knockout of the Night — Nate Marquardt

Submission of the Night -– Jake Rosholt

 

Again, each fighter received $60,000 extra for their performances in addition to their respective base salaries, which we will pass along as soon as possible. The highly anticipated event drew 16,088 fans for a $1.92 million gate

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar

Ja, har ikke sett Nog så bra siden Pride. Og faktisk så gjorde ikke Randy seg helt bort.. Hadde han hatt denne formen mot Brock trur jeg han hadde tatt ham.. Men det er bare spekulasjoner. Nog er ingen prettyboy som Mir, han bryr seg ikke om noen slår ham i ansiktet. Mir tåler rett og slett ikke at noen dasker ham litt i ansiktet, da blir han redd for modell/tv karrieren. Å hvor jeg misliker Brock, om ikke Nog klarer det så håper jeg inderlig dem betaler Fedor nok så han kan denge den fyren..

Lenke til kommentar
Utrolig å se så mange bra kamper på et card. Tror det må være det beste totaltcardet i UFC sin historie? Utentvil i år!

En skikkelig bra kamp. Resten var ikke så veldig mye å rope hurra for. Flere av kampene var altfor korte til at jeg klarte å sette pris på de.

 

Einig. Hadde verkeleg gleda meg til kampen mellom Demian Maia og Marquardt, og følte meg litt snytt når det var over på null komma niks. Fekk litt samme feelingen i Jardine vs. Silva også.

 

Spanande main-event, men gjekk vel som forventa.

Lenke til kommentar

Stille her.

Ser frem til å se Vitor Belfort igjen! Spennende å se hvordan han gjør det mot Franklin. Vil si mye om hans fremtid i UFC/MMA.

Selvom jeg digger Franklin så håper jeg at Belfort tar han etter en kamp ala Nog vs Couture slik at han blir en god konkurrent for Anderson Silva om litt :)

Endelig kan MW bli spennende igjen.

Henderson, Silva, Silva, Belfort, Marquardt og Maia(om et år eller to) mm.

Lenke til kommentar
Jardine vs. Silva også.

 

Jardine bør virkelig styre unna å sloss mot folk som heter Silva. Dette er andre Silva'en som har knocket han brutalt ut.

 

Hehe, utelukker med en gang 50% av brasils befolkning. ;)

 

Nå er vel den kampen i 195 og på mma live forrige uke så mente de at Vitor kom til å gå opp til 205, så spørs om han blir å se i MW...

 

Kikka forresten på kortet til ufc 106 og blei mildt sagt jææææææææææævli gira på en Vegas-tur....Brock - Carwin, Coleman - Tito, Fitch - Almeida, Karo Parysian, Amir Saddolah - Phil Baroni og KenFlo - Clay Guida ! Faen, det kommer til å bli et fett event assa ! Så lurer fært på om jeg skal spare pengene til 105 og dra på 106 isteden....en DEL fler fete fights...er ikke så fett med en Bisping main event lissom...blir mer for stemninga om jeg drar til Manchester

Lenke til kommentar
Kikka forresten på kortet til ufc 106 og blei mildt sagt jææææææææææævli gira på en Vegas-tur....Brock - Carwin, Coleman - Tito, Fitch - Almeida, Karo Parysian, Amir Saddolah - Phil Baroni og KenFlo - Clay Guida ! Faen, det kommer til å bli et fett event assa ! Så lurer fært på om jeg skal spare pengene til 105 og dra på 106 isteden....en DEL fler fete fights...er ikke så fett med en Bisping main event lissom...blir mer for stemninga om jeg drar til Manchester

 

Man kan ikke reise til Las Vegas på en helgetur når man bor i Norge. Skal man først til Statene er alt under 14 dager uaktualt i mine øyne.

Lenke til kommentar
sss...ikke noe stress...vært i statene flere ganger. ikke lenger enn en uke...tenkte på en 5 dagers tur, er ikke sååååå jævli mye å se i Vegas, vært der før og.

 

Sant det, en uke holder i Las Vegas. Jeg hadde bare personlig lagt det opp med en ferie på likt. Har også vært masse i Statene opp igjennom, men synes det ble stress å reise for kun en uke. Men det er selvsagt min mening da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...