Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takk KVTL

Hvor fikk du kanal 9 fra TommyTheGun?

Sett halve eventen, skal se andre halvdel senere idag.

Gleder meg som en liten snørrvalp til main eventen! :D

 

Hadde ikke rare forhåpningene til Main Event'en. Så for meg en "old timer" mot en som er "Past his Prime", men den overrasket faktisk. Var en veldig bra kamp. Morro når man blir overrasket den veien istedet for at man blir skuffet over noe man tror skal bli kjempebra. Håper vinneren av denne kampen (skal jeg ikke røpe her) får en title fight mot Brock.

Lenke til kommentar
Takk KVTL

Hvor fikk du kanal 9 fra TommyTheGun?

Sett halve eventen, skal se andre halvdel senere idag.

Gleder meg som en liten snørrvalp til main eventen! :D

 

Hadde ikke rare forhåpningene til Main Event'en. Så for meg en "old timer" mot en som er "Past his Prime", men den overrasket faktisk. Var en veldig bra kamp. Morro når man blir overrasket den veien istedet for at man blir skuffet over noe man tror skal bli kjempebra. Håper vinneren av denne kampen (skal jeg ikke røpe her) får en title fight mot Brock.

 

Tror ikke vinneren av Nougeira / Couture får en tittelkamp helt enda jeg. Nougeira tapte jo stort mot Mir, Mir tapte mot Brock. 1 storkamp til for Nougeira tenker jeg, kanskje tom. mot Mir, så blir det tittelkamp mellom vinneren av nougeira og mir 2 ;)

Lenke til kommentar

Ja noen som har det. Synd vi ikke har noe slikt i Norge.

 

 

Utrolig synd at Maia kampen endte slik som det gjorde. Det bygger opp mot en spennende kamp(?) mellom Nate og Silva. Personlig hadde jeg trua på at Maia kunne være den som ville klare å ta Silva før UFC102. Nå er jeg though litt mer skeptisk. Har ikke helt trua på at Maia kan klare å få Silva i bakken. Derimot hvis han klarer det så vinner han innen 1 min. Klart den beste med bjj for MMA, utenom Gracie familien.

Leben kampen var også veldig bra, bare utrolig synd at Chris tapte. Jeg liker han godt.

 

 

Funnet ut at jeg liker "bad guys" innen MMA (med unntak av Lesnar).

 

Hvorfor funker ikke min spoiler? :(

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar
Tror ikke vinneren av Nougeira / Couture får en tittelkamp helt enda jeg. Nougeira tapte jo stort mot Mir, Mir tapte mot Brock. 1 storkamp til for Nougeira tenker jeg, kanskje tom. mot Mir, så blir det tittelkamp mellom vinneren av nougeira og mir 2 ;)

 

Nougeira hadde akkurat hatt "Staff Infection" ( hva faen er dette på norsk egentlig ) og var langt i fra 100% i kampen mot Mir. Oss som har fulgt han opp igjennom årene kunne jo lett se noe var galt. Han ble ikke truffet så hardt, og Mir er ikke engang en Power Striker, men alikevel knocket. Å dette gjelder en mann som ALDRI har blitt knocket før, ikke engang når Fedor totalt ødela fjeset hans. De snakket endel om dette under kampen mot Randy også. Tror ikke Mir har noe å stille opp med mot en frisk å motivert Nougeira. Synes egentlig ikke Mir har gjort noe veldig stort siden ulykken sånn sett, så skjønner ikke helt hypen rundt han.

 

Både Randy og Nougeira har det som skal til for å ta Brock synes jeg. Randy gjorde det for eksempel mye bedre enn det Mir gjorde. Hadde han holdt ut en runde til uten å bli knocket, tror jeg fordelen hadde gått over til Randy. Brock er rett å slett for stor til å kjøre flatt jern i 5 runder. Synes nesten han begynte å se sliten ut rett før han knocket Randy sånn sett.

 

Men hva som skjer fremover gjenstår å se. Får håpe på noen kule kamper ihvertfall. Personlig gleder jeg meg til Fedor vs Rogers til vinteren, og også en eventuell Fedor vs Overeem.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Tror ikke vinneren av Nougeira / Couture får en tittelkamp helt enda jeg. Nougeira tapte jo stort mot Mir, Mir tapte mot Brock. 1 storkamp til for Nougeira tenker jeg, kanskje tom. mot Mir, så blir det tittelkamp mellom vinneren av nougeira og mir 2 ;)

 

Nougeira hadde akkurat hatt "Staff Infection" ( hva faen er dette på norsk egentlig ) og var langt i fra 100% i kampen mot Mir. Oss som har fulgt han opp igjennom årene kunne jo lett se noe var galt. Han ble ikke truffet så hardt, og Mir er ikke engang en Power Striker, men alikevel knocket. Å dette gjelder en mann som ALDRI har blitt knocket før, ikke engang når Fedor totalt ødela fjeset hans. De snakket endel om dette under kampen mot Randy også. Tror ikke Mir har noe å stille opp med mot en frisk å motivert Nougeira. Synes egentlig ikke Mir har gjort noe veldig stort siden ulykken sånn sett, så skjønner ikke helt hypen rundt han.

 

Både Randy og Nougeira har det som skal til for å ta Brock synes jeg. Randy gjorde det for eksempel mye bedre enn det Mir gjorde. Hadde han holdt ut en runde til uten å bli knocket, tror jeg fordelen hadde gått over til Randy. Brock er rett å slett for stor til å kjøre flatt jern i 5 runder. Synes nesten han begynte å se sliten ut rett før han knocket Randy sånn sett.

 

Men hva som skjer fremover gjenstår å se. Får håpe på noen kule kamper ihvertfall. Personlig gleder jeg meg til Fedor vs Rogers til vinteren, og også en eventuell Fedor vs Overeem.

 

Helt enig, og ja jeg visste at Nougeira hadde Staph Infection(http://en.wikipedia.org/wiki/Staph), og pga det og antibiotikaen så presterte han jo langt ifra det han er i stand til når han er frisk. Derfor jeg vil ha en rematch mellom han og Mir. Men bare vent nå, Kimbo Slice kommer jo til å vinne TUF.. hæh :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...