Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

husker vel hvordan brock - mir kampen endte....brock låser armen til mir bak ryggen hans og jiu-jiutsu mester'n mir har ikke en eneste måte å komme seg ut på.....og i første runde hvor Brock tok vekk ene armen til Mir ved å legge sin egen arm rundt Mir sitt hode og ta tak i biceps'en hans....så Brock kan da litt mer enn å bare bryte. Men hvorfor skal han ikke bruke brytinga ? han har jo vært blandt verdens beste brytere tidligere...blir jo bare idiotisk å ikke bruke det man er god på.

 

Å sammenligne Mir å Fedor blir også helt feil. I alle intervjuer jeg har funnet har folk han har slåss med kalt Fedor "dyrisk" sterk. Dette gjelder også folk som har vært langt større enn han. Joda, Brock er selvsagt sterkere men han hadde aldri klart å mishandle Fedor på samme måten. Faen, han klarte ikke engang å mishandle Coture på den måten. Coture gjorde en bra kamp, og hadde han ikke blitt truffet av knyttneven til Brock skal du ikke se bort ifra han kunne vunnet kampen. Med den ekstreme muskelmassen Brock drasser rundt på så har han ikke samme "bensintanken" som mindre fightere, ihvertfall ikke hvis han må jobbe hardt med de. Joda, han holdt 3 runder mot Herring, men husk på at han der hele tiden lå på toppen. Personlig synes jeg han så betraktlig mer sliten ut i andre runde mot Coture enn det han gjorde i første.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ifølge diverse rykter på andre forum kan det se ut som om Mariusz Pudzianowski har signert en kontrakt med KSW (hvem faen er det?) idag. Hans første MMA kamp kan bli i Desember 2009. Motstander er fremdeles ukjent. En ting er ihvertfall helt sikkert. Brock Lesnar er ikke lengre den sterkeste mannen innen MMA.

 

mariusz-pudzianowski.jpg

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Holy shit!

 

Ikkje lenge att til Forrest vs. Silva no. Gledar meg som ein unge! Forrest er sinsjukt durable, men eg har ei kjensle av at Silva kjem til å fullføre oppgåva seint i fyrste runde, evt. tidleg i andre runde.

 

Ang. BJ vs. Florian, håpar Florian gir BJ bank. Eg mista all respekt for BJ etter GSP-Penn2.

Lenke til kommentar

akkurat bestilt ppv'en nå jeg...blir bra assa !!

 

leste og så her tidligere i uka (glemt hvor det var) at BJ tilbakebeviste hele den grease greia under gsp fighten...visstnok div nyhetsmedium som hadde laget en historie ut av ingenting.....tror faktisk det var på bjpenn.com når jeg tenker meg om...uansett, han prater hvertfall ikke med de som konstruerte den historien lenger.

Lenke til kommentar
Ikkje lenge att til Forrest vs. Silva no. Gledar meg som ein unge! Forrest er sinsjukt durable, men eg har ei kjensle av at Silva kjem til å fullføre oppgåva seint i fyrste runde, evt. tidleg i andre runde.

Ahh, ja, gleder meg helt vilt! Men jeg setter pengene mine på Silva. Men det blir spennende å se hvordan kampen ender.

Lenke til kommentar
Ifølge diverse rykter på andre forum kan det se ut som om Mariusz Pudzianowski har signert en kontrakt med KSW (hvem faen er det?) idag. Hans første MMA kamp kan bli i Desember 2009. Motstander er fremdeles ukjent. En ting er ihvertfall helt sikkert. Brock Lesnar er ikke lengre den sterkeste mannen innen MMA.

 

mariusz-pudzianowski.jpg

KSW er en polsk promotion som faktisk ikke er så ille.

God forumtråd her

 

Gamle video embeds på sherdog er ødelagt siden de har gått over til youtube tags sånn som dette forumet,

men du kan finne youtube url'en inni all koden, masse kamper som er verd å få med seg.

Lenke til kommentar

Kan bestille ppv på ufc.com, gjorde det til ufc100, og det fungerte utmerket:D

 

Jeg håper virkelig Forrest vinner kampen mot A.S, og at Ken-Flo vinner mot BJ.

 

Ang. at greasesnakket var tull, så gikk jo BJ-Penn i retten? Gjorde han ikke?

 

Finn meg en link hvor det står at hele greie var tull:D

Lenke til kommentar
Kan bestille ppv på ufc.com, gjorde det til ufc100, og det fungerte utmerket:D

 

Jeg håper virkelig Forrest vinner kampen mot A.S, og at Ken-Flo vinner mot BJ.

 

Ang. at greasesnakket var tull, så gikk jo BJ-Penn i retten? Gjorde han ikke?

 

Finn meg en link hvor det står at hele greie var tull:D

Vel, tror ikke det kom til retten, men han var på en god del møter med kommisjonen som overså kampen, mener jeg.

Moren hans vitnet tilogmed om hvor redd hun ble da hun så at beina til stakkars baby j bare skled av de vaselin-smurte skuldrene til GSP.

Mens hun gråt.

 

Hvis en gjeng med MMA bloggere klarte å fabrikere det, så har de en god del mer makt enn jeg noensinne har trodd, hehe.

Lenke til kommentar
Skal legges til at det var rimelig lavmål av GSP sitt team å gni han inn med vaselin da........

 

Vel, det var idiotisk, men jeg tror ikke det var med overlegg, og jeg tror ikke det hadde mye effekt, med tanke på all tørkingen og greier.

Og uansett, etter all dritten BJ snakker (han var nettopp ute igjen og snakket om hvor sikker han er på at GSP roider), så har jeg ikke allverden med sympati for mannen.

Han er jo helt tydelig forvirret, og ett GIGANTISK rasshøl, bare synd han er så god.

 

var ikke noen mma bloggere det ble sagt det var, men nyhetsreportere for mma nettsteder ala sherdog...finner ikke igjen den artikkelen...var et lydklipp fra telefon på bjpenn.com er jeg ganske sikker på.

Eneste forskjellen mellom en blogger og folka som skriver for sherdog er at sherdog folka nekter for at de er bloggere.

BJ var gjest på Bruce Buffer sitt sherdog radio program forrige tirsdag, og det var der han gikk ut og sa at han ikke ville gjøre media greier utenom det UFC tvinger ham til.

Lenke til kommentar
Skal legges til at det var rimelig lavmål av GSP sitt team å gni han inn med vaselin da........

 

Etter å ha sett uttalige videoer av den kampen, så hadde ikke den "ekstra" vaselinen noe å si, ass. GSP totaleide han både stående og på bakken.

 

GSP er etter min mening verdens beste mma fighter for øyeblikket, men rett etter kommer Fedor og Machida :D

 

Edit: Aldri likt sherdog noe særlig. Jeg "vanker" heller på www.mmajunkie.com

Endret av karrun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...