Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mir mot Fedor er HW drømmeoppgjøret fremfor alle sånn jeg ser det.

 

Jepp, men Mir hadde gått ned i fyrste runde.

 

Satan, gler meg til i morgon kveld. Då er det UFC 100 på storskjerm hjå ein kompis. Og me har kjøpt inn rikeleg med Budlite... den har jo tross alt "superior drinkability" ha ha ha

Lenke til kommentar
Det var nedrig gjort og jeg håper at Dan får en klekkelig bot.

Det Hendo gjorde er STANDARD, ingen dommer som har blåst av kampen og således er det helt greit.

 

Kommentarene etter er også helt greit, Bisping har oppført seg som en kødd.

 

At Lesnar fortjener en liten bot derimot har jeg ikke vanskeligheter for å se, men Hendo er HELT uskyldig.

 

Kan forresten sammenlikne Hendo vs Silva når han Knocket han, de to situasjonene er identiske i mine øyne. Både Bisping og Silva er helt UTE når Hendo gir de litt ekstra juling på toppen av kransekaka.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Har skjedd så mange ganger det Hendo gjorde at det ikke kommer til å bli noen replisalier av det. Er grenser for hvor kjapt dommerne skal rekke å komme imellom....de må jo ha litt avstand....

 

Brock var litt gira opp etter kampen ja, men han unnskyldte seg for det på Mma Live post fight sendinga. Kun adrenalin....men fy faen og han kontrollerte Mir...mye roligere, teknikken var enda bedre og han brukte størrelsen veldig bra til å kontrollere på bakken. Mir hadde jo ikke svar for armlåsene Brock satte han i....er som KenFlo, Miguel og gutta prata om på Mma Live post fight sendinga....de ca 10 min Brock og Mir har fighta, så har Mir vunnet ca 8 sekunder av de...

Lenke til kommentar
Det burde ikke være standard, da det er slike ting som gjør at MMA fortsatt er usanksjonert i New York.

 

Pedro vs Gilbert var jo 10 ganger værre da. Den dommeren burde virkelig sjekke synet sitt.

 

1zz721d.jpg

Hvem skal straffes? Dommeren!

Første gang jeg så giffen, så syntes jeg dommeren reagerte i tide.

Andre gangen jeg så giffen, så kan jeg kanskje telle to slag for mye. (Men da måtte jeg fokusere på armene til han som ble slått.)

At han ble knocka ut etter første slaget, og dommeren burde ha slengt og avverget andreslaget, dét kan diskuteres. Alt er mye lettere å se i ettertid. (Jamfør UFC 99 og Cro Cops kamp.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...