Justin_Sane Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Synd at Stevenson slo Diaz. Hater når styrke > teknikk. Det er dessverre et del av gamet. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Synd at Stevenson slo Diaz. Hater når styrke > teknikk. Det er dessverre et del av gamet. Hater trynet på begge Diaz brødrene, så eneste som var synd var at ikke begge to tapte Over til noe helt annet: Må ta meg en tur til Statene å forføre Gina tror jeg. Han så ikke fullt så nervøs ut i dette klippet som når han hadde Fedor til å "choke" seg ut. Da var han helt knekt :!: Endret 23. juni 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Må ta meg en tur til Statene å forføre Gina tror jeg. Jeg tror du ville blitt skuffet. Hun er i Nederland ganske ofte og får juling av Germaine de Randamie, så det er bare å komme seg dit. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Må ta meg en tur til Statene å forføre Gina tror jeg. Jeg tror du ville blitt skuffet. Hun er i Nederland ganske ofte og får juling av Germaine de Randamie, så det er bare å komme seg dit. Nederland er litt kortere ja. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Synd at Stevenson slo Diaz. Hater når styrke > teknikk. Det er dessverre et del av gamet. Hva? Stevenson brukte utrolig flott teknikk i den kampen. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Synd at Stevenson slo Diaz. Hater når styrke > teknikk. Det er dessverre et del av gamet. Hva? Stevenson brukte utrolig flott teknikk i den kampen. Enig, synes Joe Daddy var utrolig god i den kampen...Diaz var ikke i nærheten Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Så dere kampen? Ja Joe dominerte pga styrke og wrestling og vant fortjente på poeng. Derimot gjorde han kun som Hughes gjorde mot Serra og utallige andre wrestlere har gjort ført. Er større og sterkere, holder deg nede og venter på at 3 runder har gått. Diaz dominerte det lille som var av standup med overlegen boksing og hadde x antall submission attempts. Nå har jeg selv bjj som base i min mma trening og er ganske liten forhold til min vektklasse. Kanskje derfor jeg merker det mer enn andre. Jeg er vandt til at folk med mindre teknikk prøver å holde meg nede, uten av de får til noe. Så må jeg vente på at de blir slitene eller gjør en feil før jeg får tapout. Desverre for folk som Diaz og Serra - er det kun 5 minutters runder i UFC og max 3 runder. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Desverre for folk som Diaz og Serra - er det kun 5 minutters runder i UFC og max 3 runder. Er da 5 runder i kamper om beltene. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Desverre for folk som Diaz og Serra - er det kun 5 minutters runder i UFC og max 3 runder. Er da 5 runder i kamper om beltene. Ja jeg veit da da Har sett så godt som alt av UFC siden UFC 1. (Og driver på å ser på pride fra Pride 1 nå også ) Håpa litt på at jeg slapp å si det om tittelkampene. Selvom jeg kunne ønske at de gjorde om og sa at alle mainevent kampene skulle vært 5 runder. Mange kamper som har vært 3, som jeg kunne ønske var 5! Matt vs Matt er et av mange gode eksempler på det. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Synes'a Joe Daddy gjorde litt mer enn det Hughes pleier å gjøre.....Han kontrollerte kampen bra og kom seg greit ut av de submission attempts'a Diaz kom med....Hadde han kjørt Hughes' Lay'n Pray taktikk hadde dommer'n reist de opp...Selvfølgelig er det lurt av Joe Daddy og ta det til bakken...Diaz er jo nesten meter'n lengre og har nok lært en del av broren sin når det gjelder boksinga....Joe Daddy retta opp feilen han gjorde mot Sanchez...han gjorde det han er god på...og det er ikke boksinga...så han fighta smart. Ikke så rart med Jackson i hjørnet sitt. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Synes'a Joe Daddy gjorde litt mer enn det Hughes pleier å gjøre.....Han kontrollerte kampen bra og kom seg greit ut av de submission attempts'a Diaz kom med....Hadde han kjørt Hughes' Lay'n Pray taktikk hadde dommer'n reist de opp...Selvfølgelig er det lurt av Joe Daddy og ta det til bakken...Diaz er jo nesten meter'n lengre og har nok lært en del av broren sin når det gjelder boksinga....Joe Daddy retta opp feilen han gjorde mot Sanchez...han gjorde det han er god på...og det er ikke boksinga...så han fighta smart. Ikke så rart med Jackson i hjørnet sitt. Hughes lnp? Har du sett hughes før eller? 4 kamper siden 2003 har gått alle rundene. 11 totalt, av 50, 1 av dem var et tap. Sjekk Antonio McKee, DET er lnp. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Greit at Hughes har vært en god fighter og var dominerende en periode...men nå er det på tide at han legger opp. Så Hughes bli knust av Alves i London i fjor....og mot Serra var det ikke akkurat mye futt i'n. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Å bli knust av en 200+ lbs Alves er langt ifra noe nederlag. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hehe..nei, var lett match det ! Blir veldig spennende å se GSP mot Alves nå neste måned...skal kjøre den live på ppv veit jeg ! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Hvor ser du de? Yahoo Sport greiene? Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 stemmer ! Yahoo sin stream er ikke verst, men jeg savner virkelig Fight+. Hadde den kanalen så lenge den var tilgjengelig, og de viste masse bra greier. Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Finnes også steder man kan få det strema. Endret 30. juni 2009 av Justin_Sane Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Bedre med litt god kvalitet og stabil stream...koster ikke så mye for ppv'en...gleder meg stort til 11 nå ass ! Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Bare plager meg evig at det er den 13. juli.... Da er jeg på ferie *gråte* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå