Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd at Stevenson slo Diaz. Hater når styrke > teknikk. Det er dessverre et del av gamet.

 

Hater trynet på begge Diaz brødrene, så eneste som var synd var at ikke begge to tapte :)

 

Over til noe helt annet:

 

Må ta meg en tur til Statene å forføre Gina tror jeg. :D

 

 

Han så ikke fullt så nervøs ut i dette klippet som når han hadde Fedor til å "choke" seg ut. Da var han helt knekt :!:

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Så dere kampen? Ja Joe dominerte pga styrke og wrestling og vant fortjente på poeng.

Derimot gjorde han kun som Hughes gjorde mot Serra og utallige andre wrestlere har gjort ført. Er større og sterkere, holder deg nede og venter på at 3 runder har gått.

Diaz dominerte det lille som var av standup med overlegen boksing og hadde x antall submission attempts.

Nå har jeg selv bjj som base i min mma trening og er ganske liten forhold til min vektklasse. Kanskje derfor jeg merker det mer enn andre. Jeg er vandt til at folk med mindre teknikk prøver å holde meg nede, uten av de får til noe. Så må jeg vente på at de blir slitene eller gjør en feil før jeg får tapout. Desverre for folk som Diaz og Serra - er det kun 5 minutters runder i UFC og max 3 runder.

Lenke til kommentar
Desverre for folk som Diaz og Serra - er det kun 5 minutters runder i UFC og max 3 runder.

Er da 5 runder i kamper om beltene.

Ja jeg veit da da :p Har sett så godt som alt av UFC siden UFC 1. (Og driver på å ser på pride fra Pride 1 nå også :) )

Håpa litt på at jeg slapp å si det om tittelkampene.

Selvom jeg kunne ønske at de gjorde om og sa at alle mainevent kampene skulle vært 5 runder. Mange kamper som har vært 3, som jeg kunne ønske var 5! Matt vs Matt er et av mange gode eksempler på det.

Lenke til kommentar

Synes'a Joe Daddy gjorde litt mer enn det Hughes pleier å gjøre.....Han kontrollerte kampen bra og kom seg greit ut av de submission attempts'a Diaz kom med....Hadde han kjørt Hughes' Lay'n Pray taktikk hadde dommer'n reist de opp...Selvfølgelig er det lurt av Joe Daddy og ta det til bakken...Diaz er jo nesten meter'n lengre og har nok lært en del av broren sin når det gjelder boksinga....Joe Daddy retta opp feilen han gjorde mot Sanchez...han gjorde det han er god på...og det er ikke boksinga...så han fighta smart. Ikke så rart med Jackson i hjørnet sitt.

Lenke til kommentar
Synes'a Joe Daddy gjorde litt mer enn det Hughes pleier å gjøre.....Han kontrollerte kampen bra og kom seg greit ut av de submission attempts'a Diaz kom med....Hadde han kjørt Hughes' Lay'n Pray taktikk hadde dommer'n reist de opp...Selvfølgelig er det lurt av Joe Daddy og ta det til bakken...Diaz er jo nesten meter'n lengre og har nok lært en del av broren sin når det gjelder boksinga....Joe Daddy retta opp feilen han gjorde mot Sanchez...han gjorde det han er god på...og det er ikke boksinga...så han fighta smart. Ikke så rart med Jackson i hjørnet sitt.

Hughes lnp?

Har du sett hughes før eller?

4 kamper siden 2003 har gått alle rundene.

11 totalt, av 50, 1 av dem var et tap.

 

Sjekk Antonio McKee, DET er lnp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...