Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er gjennomgått tidligere, men kan noen forklare meg hele opplegget med UFC?

 

Hvorfor er tallet oppe i 100?? Finnes det noe sånn tabell/tre hvor du ser hvem som møter hvem om de vinner?

 

Hvem er det som kan kalle seg mesteren og hvilket tall må han i så fall sloss i? UFC99? Og hvor kommer navnene inn i bildet? UFC Unleased?

 

Jeg skjønner ikke bæret...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om det er gjennomgått tidligere, men kan noen forklare meg hele opplegget med UFC?

 

Hvorfor er tallet oppe i 100?? Finnes det noe sånn tabell/tre hvor du ser hvem som møter hvem om de vinner?

 

Hvem er det som kan kalle seg mesteren og hvilket tall må han i så fall sloss i? UFC99? Og hvor kommer navnene inn i bildet? UFC Unleased?

 

Jeg skjønner ikke bæret...

 

Les igjennom denne du, så får du heller spørre hvis det fremdeles er ting du lurer på når du er ferdig. :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Fighting_Championship

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er gjennomgått tidligere, men kan noen forklare meg hele opplegget med UFC?

 

Hvorfor er tallet oppe i 100?? Finnes det noe sånn tabell/tre hvor du ser hvem som møter hvem om de vinner?

 

Hvem er det som kan kalle seg mesteren og hvilket tall må han i så fall sloss i? UFC99? Og hvor kommer navnene inn i bildet? UFC Unleased?

 

Jeg skjønner ikke bæret...

 

Les igjennom denne du, så får du heller spørre hvis det fremdeles er ting du lurer på når du er ferdig. :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Fighting_Championship

Hvem som vinner runder og sånt skjønner jeg, men jeg så ikke noe av det jeg spurte om

Lenke til kommentar

UFC 100, rett og slett fordi det er det hundrede ufc-stevnet som blir gjennomført.

 

Kampene blir bestemt av matchmaker Joe Silva og av UFC-president Dana White, og kan vel være stort sett det de vil. Men finnes diverse rangeringer på forskjellige nettsider som gir en idè ihvertfall om hvem som er på rundt samme nivå og mest sannsynlig møter hverandre.

 

Og du blir mester hvis du vinner over den som har beltet fra før, som skjer i tittelkamper. Der møter den regjerende tittelholderen den motstanderen som blir ansett som den beste utfordreren.

 

Og navn på stevnene er bare ekstratitler i tillegg til nummerne. Så det kan være lettere å huske dem for fans, og at det kan være med å skape mer blest rundt stevnene vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Les igjennom denne du, så får du heller spørre hvis det fremdeles er ting du lurer på når du er ferdig. :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ultimate_Fighting_Championship

Hvem som vinner runder og sånt skjønner jeg, men jeg så ikke noe av det jeg spurte om

 

Da har du ikke lest nøye nok igjennom. Alt står forklart der så vidt jeg så. Eller ihvertfall 90% av det du spurte om.

Lenke til kommentar

Og UFC 100 er de 133. UFC-stevnet. Bevis @ wiki

 

UFC har sin egen intern ranking, helt sikkert. Men for å få tittelen, så må man vinne over tittelholderen. Finnes sikkert noen som er bedre enn tittelmesteren, men sånn som UFC er nå, så er det ikke så mye krangel på hvem som er best. (Håper personlig at BJ Penn mister tittlelen snart, Silva byttes ut, og Lesnar befester posisjonen sin (altså, at "interim"-beltet forsvinner.))

Lenke til kommentar
UFC 100, rett og slett fordi det er det hundrede ufc-stevnet som blir gjennomført.

 

Kampene blir bestemt av matchmaker Joe Silva og av UFC-president Dana White, og kan vel være stort sett det de vil. Men finnes diverse rangeringer på forskjellige nettsider som gir en idè ihvertfall om hvem som er på rundt samme nivå og mest sannsynlig møter hverandre.

 

Og du blir mester hvis du vinner over den som har beltet fra før, som skjer i tittelkamper. Der møter den regjerende tittelholderen den motstanderen som blir ansett som den beste utfordreren.

 

Og navn på stevnene er bare ekstratitler i tillegg til nummerne. Så det kan være lettere å huske dem for fans, og at det kan være med å skape mer blest rundt stevnene vil jeg tro.

Hjertelig takk! :)

Lenke til kommentar
UFC Unleased er et mma spill laget av UFC. Vet ikke hvilke platformer det kommer ut på

UFC Unleashed is a television series produced by Spike TV and the Ultimate Fighting Championship.

It features matches from past UFC events. Episodes are one hour in length, showing several exciting UFC bouts.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ufc_unleashed

 

UFC 2009 Undisputed is a mixed martial arts video game featuring Ultimate Fighting Championship properties and fighters developed by Yuke's Osaka and published by THQ. The game was released in the US on May 19, 2009, for the Xbox 360 and PlayStation 3.

http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_undisputed

 

:)

Lenke til kommentar
Unibet.

 

For ikke så altfor lenge siden fikk de slik at man kan bette på fight of the night, at Machida skal vinne med KO, at Evans skal vinne med submission, at kampen skal ende i 1. runde etc. etc.

 

Enormt artig å bette på slike ting og veldig høye odds. F.eks var det bare 1.3 i odds på at Machida skulle vinne, men hele 7.5 på at han skulle vinne på KO.

 

Jeg hadde:

 

500kr på at Machida skulle vinne med KO. :)

 

hvordan får du opp det ? fant bare odds på seier i de forskjellige kampene...

Lenke til kommentar

Flott helg!

 

WEC 41:

Featherweight Championship bout: Mike Brown vs. Urijah Faber

Featherweight bout: Jose Aldo vs. Cub Swanson

Lightweight bout: Donald Cerrone vs. James Krause

Featherweight bout: Jens Pulver vs. Josh Grispi

 

Strikeforce: Lawler vs. Shields:

Catchweight 182lb bout: Robbie Lawler vs. Jake Shields

Heavyweight bout: Andrei Arlovski vs. Brett Rogers

Catchweight 179lb bout: Nick Diaz vs. Scott Smith

Welterweight bout: Phil Baroni vs. Joe Riggs

Light Heavyweight Bout: Kevin Randleman vs. Mike Whitehead

Lenke til kommentar
UFC Unleased er et mma spill laget av UFC. Vet ikke hvilke platformer det kommer ut på

UFC Unleashed is a television series produced by Spike TV and the Ultimate Fighting Championship.

It features matches from past UFC events. Episodes are one hour in length, showing several exciting UFC bouts.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ufc_unleashed

 

UFC 2009 Undisputed is a mixed martial arts video game featuring Ultimate Fighting Championship properties and fighters developed by Yuke's Osaka and published by THQ. The game was released in the US on May 19, 2009, for the Xbox 360 and PlayStation 3.

http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_undisputed

 

:)

Doh, må ha gått litt for fort i svingene :blush:

 

Men siden vi, eller jeg, er inne på mma spill så kan det nevnes at EA kommer med et spill de og: http://www.fightlinker.com/ea-mma-to-featu...of-the-rest.mma

Endret av HansHanssen
Lenke til kommentar

Og......

 

Fedor og Mousasi er bekrefta!!

 

Med mindre oversettelsen under er feil, så blir dette sykt braaaa!

 

As it became known exclusively www.mixfight.ru, tomorrow fighters M-1 Fedor Emelianenko and Gegard Mousasi will arrive in the USA where at them it is planned by tour on the country within several days. Intriguing details further... Next day after an arrival to New York Fedor and Gegard will lead interview with Fox News, AOL MMA and magazine Versus then will direct on press conference in Trump Tower on the Fifth Avenue. Along toward evening they New York is left and will land in LAX, the airport of Los Angeles.

 

Affliction and M-1 "Trilogy" further will follow. After the next press conference fighters M-1 will answer questions in interview for program Inside MMA broadcast on partner channel HDNet.

 

The following in the schedule will be photographing for company Electronic Arts, planning to start MMA-GAME in following year.

 

Last action for Fedor and Gegard will be visiting or games of local baseball command Dodgers where to the Russian will give a honorable opportunity to throw the first ball, or visiting of basketball game LA Lakers. on June, 5th in Kansas City will be organized by interview and photographing for American magazine Fight!, then fighters will go on show M-1 Challenge to the USA.

 

We shall remind, that Emelianenko trains command Imperial Team, and Mousasi - Team Turkey.

 

On Saturday of both sportsmen expect on show Strikeforce as guests of honour.

 

Next day Fedor will return home, and Gegard will depart to the Netherlands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...