Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Sinnsyk bra ratings for Dream.9! Med et gjennomsnitt på 16.2%, og toppet med 19.1% under Kid/Warren, er Dream.9 det mest sette Dream showet i år. Forrige Dream show, Dream.6, på TBS hadde rundt 6% så dette er gode nyheter :)

 

UFC fight night pleier vel å ha rundt 1-1,5%.

 

Med UFC 99 og 100, Faber/Brown 2 i WEC, Affliction 3 og Dream.10 kan dette bli en nydelig mma-sommer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel offisielt med at Kimbo slice skal delta i neste The ultimate fighter der rashad evans og rampage jackson skal være trenere.

 

Kan bli spennendes det. Personlig syns eg at kimbo er/var overrated men av en eller annen grunn liker eg han og syns forsatt at han kan gjøre det bra i MMA med riktig trening.

 

Kjipe med dette er at han ikke kommer til å måtte "kvalifisere" seg pga de vil beholde han i selve showet for å dra inn store seertall.

 

Edit: http://sports.yahoo.com/mma/news;_ylt=Aj_i...mp;type=lgnslol.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Har intet i mot Kimbo så lenge han tar seg tid til å lære MMA, ikke bare streetfights.. Tiden for Tank Abbott og hans like er egentlig over, de vil kun være der for å skape god TV, ikke for å være en reell utfordrer i MMA. Mot brytere som legger ned hvem som helst, må du ha et minimum forsvar på bakken, noe Kimbo ikke har.. Det han kan håpe på er å havne på topp med litt flaks. Hadde jeg vært Kimbo hadde jeg flyttet over til Dream der han kan være en av mange sære atraksjoner. Kimbo vs. Hong Man Choi/bob Sapp/Don Frye..

Lenke til kommentar
Har intet i mot Kimbo så lenge han tar seg tid til å lære MMA, ikke bare streetfights.. Tiden for Tank Abbott og hans like er egentlig over, de vil kun være der for å skape god TV, ikke for å være en reell utfordrer i MMA. Mot brytere som legger ned hvem som helst, må du ha et minimum forsvar på bakken, noe Kimbo ikke har.. Det han kan håpe på er å havne på topp med litt flaks. Hadde jeg vært Kimbo hadde jeg flyttet over til Dream der han kan være en av mange sære atraksjoner. Kimbo vs. Hong Man Choi/bob Sapp/Don Frye..

 

Hei............... ikke sleng dritt om Don Frye. Mannen er en legende, og bør ikke puttes i samme bås som Kimbo, Hong Man Choi, Bob Sapp...........

 

Kimbo i TUF derimot..... Må bare være p.g.a å få opp seertallene. Ser ikke for meg han får noe bedre trening der enn det han fikk med Bas Rutten, og ikke engang han klarte å forandre han nok til klare seg mot middelmådige motstandere engang.

Lenke til kommentar
Sett de 5 første stevnene av UFC nå. Fy fillern og brutalt det er. Eneste reglene er vel ingen biting og ingen eye gouge. Slag i ballene er til og med lov. Ganske artig egentlig^^

 

Var veldig lite regler i de første stevnene. Blir litt mer regler etterhvert. Blir mer gøy etterhvert også, da det dukker upp mye mer folk som er allround flinke, og ikke bare innen en kampsport gren.

Lenke til kommentar

Alle disse Dream.9 og alt dette dere skryter sånn av. Kommer bare et random stevne fra Japan innimellom på eurosport, gjerne 3-4 år gammelt.

 

Jeg så Badr Hari sitt comeback til VM-tittel i K1 i helga men that's it.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Skal du følge med på UFC, Dream, Affliction å de andre bra stevnene som er der ute så må du nok ty til å laste de ned. Tror ikke det er noe bra kanaler her hos oss som viser dette, selv om man sitter på parabol eller kabel tv. Personlig dumper jeg ned stevnene på søndagen når jeg våkner, hvis stevnet har gått på lørdagsnatten i Statene. Dette blir da gjort på en måte jeg ikke kan forklare her uten å få advarsel eventuelt å få en liten ferie av en moderator.

Lenke til kommentar

Ja, kanskje den kjedeligste kampen å se på i ettertid er Royce Gracie mot Ken Shamrock.. Grusomt.. Shamrock var jo livredd for å tape så han lå jo bare på Gracie.. Skjønner godt hvorfor Gracie aldri sloss mer i UFC etter det. Fatter som sagt fortsatt ikke hvorfor bryterne skal favoriseres så mye.. UFC burde snart lære. Det er vel sikkert fordi de fleste gode bryterne er fra USA da eller.. Hadde det ikke vært for TUF så hadde egentlig kampene i UFC vært rimelig kjedelige, da foruten noen få da lyspunkter. Selvsagt reddet det dem litt at dem fikk noen fightere fra Pride.. Bare synd ingen av dem er på topp lenger.. Savner Pride, Dream har dog potensiale.. Var ikke så imponert over Affliction. Eneste jeg ikke likte var at dem ikke Brukte kongen over alle kommentatorer, Bas Rutten.. Han hadde selvsagt Inside MMA, men det blir ikke helt det samme..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Om du snakker om kampen som varte i 35 min, så gjorde vel ikke Gracie så mye heller. Var vel etter min husk Gracie som fikk mest bank og. Synes Shamrock var best i den kampen, selv om han kunne gjort bedre forsøk på å komme ut, men som du sa var han nok litt redd for å tape.

Så nettopp UFC 6, likte han russeren som jeg ikke kommer på navnet helt i farta, men han vant hvertfall og så ut til å ha god sportsånd i motsetning til motstanderen.

 

Edit: Russeren het Oleg Taktarov :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Joda, Gracie fikk ikke så mye til nei, det har du rett i. Tipper egentlig veldig få hadde klart å gjøre noe når du har en steroidklump liggende oppå deg, særlig når klumpen har grei balanse og.. Og styrke var vel strengt tatt ikke Royce sin forse.. Han hadde egentlig veldig få alternativer, mens Ken kunne prøvd noe ihvertfall. Ser man i ettertid så er vel Ken Shamrock forløperen til den nå så "effektive" lay`n`pray/menneskelig teppe taktikken, bare synd han ikke har fått mer ære for den.. :tease:

Lenke til kommentar
Ja, kanskje den kjedeligste kampen å se på i ettertid er Royce Gracie mot Ken Shamrock.. Grusomt.. Shamrock var jo livredd for å tape så han lå jo bare på Gracie.. Skjønner godt hvorfor Gracie aldri sloss mer i UFC etter det.

 

Gracie slåss i UFC etter det. Han hadde en kamp mot Matt Hughes for ett par tre år siden.

Lenke til kommentar
Det gjorde han ikke. Brukte shorts. Skikkelig russer det der ja^^

 

Oleg Taktarov var kul på den tiden. Hvis du er glad i russiske fightere bør du nok ta en titt i Pride stevnene så vil det dukke opp ett par der også. Igor Vovchanchyn er også ett beist, og så har man jo GOAT der også, nemlig Fedor Emelianenko.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...