Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Morsomme greier. Alistair er jo blitt enorm i det siste.

Han var større i K-1 før han startet med MMA-tullet og skulle gå ned i vektklasse.

 

Jeg tviler sterkt på at noen faktisk prøvde å lage bråk med de, ALLE i Nerderland vet hvem de er. Og Valentijn er ikke akkurat ukjent med å skulle finne på tull...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unibet.

 

For ikke så altfor lenge siden fikk de slik at man kan bette på fight of the night, at Machida skal vinne med KO, at Evans skal vinne med submission, at kampen skal ende i 1. runde etc. etc.

 

Enormt artig å bette på slike ting og veldig høye odds. F.eks var det bare 1.3 i odds på at Machida skulle vinne, men hele 7.5 på at han skulle vinne på KO.

 

Jeg hadde:

 

500kr på at Machida skulle vinne med KO. :)

 

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Hadde nesten vært litt moro da om Evans hadde klart en submission på Lyoto... ;) Will never happen though..

 

 

Det må sies at jeg likte godt Machidas KO.. Har aldri likt Evans, særlig ikke den tåpelig showboatingen han holdt på med under TUF.. På tide noean satte fyren på plass. Han hadde jo ingen sjangs. Dem kunne puttet en treåring i ringen og han hadde fått mindre pryl enn Evans..

 

Lenke til kommentar
Unibet.

 

For ikke så altfor lenge siden fikk de slik at man kan bette på fight of the night, at Machida skal vinne med KO, at Evans skal vinne med submission, at kampen skal ende i 1. runde etc. etc.

 

 

500kr på at Machida skulle vinne med KO. :)

 

 

Gratulerer. :)

 

 

Var ikke klar over at de hadde fått den muligheten hos Unibet. Må sjekke ut det til neste gang, takk. :)

Likte veldig godt eventet. Veldig underholdende.

 

Ingen store upsets andre enn muligens Sherk og Nover. :)

 

Lenke til kommentar

Kjipt at Hughes lucka til med en decision som jeg synes var litt tvilsom. Kunne like kjapt gått til Serra. Den Lay'n Pray taktikken til Hughes gir'n jo andre runde, men han får jo ikke utretta noe utenom å kontrollere farta i kampen...er'n smart så legger'n opp nå. En rematch mot Thiago eller franksmannen ville blitt korte kamper tipper jeg.

Lenke til kommentar

Ja, huff.. Greit nok at brytere har en fordel i MMA, men når dem ikke utvikler seg lenger en til å være et menneskelig teppe som bare ligger der, så har dem ikke noe der å gjøre. Synes forresten det var utrolig dårlig av dommeren å ikke ta tak i det.. Tipper noen hadde en favoritt der. Litt synd egentlig for Serra er vel en av de mer behagelige personene i MMA. 155 er nok mer riktig for ham..

Lenke til kommentar
Ja, huff.. Greit nok at brytere har en fordel i MMA, men når dem ikke utvikler seg lenger en til å være et menneskelig teppe som bare ligger der, så har dem ikke noe der å gjøre. Synes forresten det var utrolig dårlig av dommeren å ikke ta tak i det.. Tipper noen hadde en favoritt der. Litt synd egentlig for Serra er vel en av de mer behagelige personene i MMA. 155 er nok mer riktig for ham..

 

Veldig enig. "Lay and Pray" bør ikke belønnes. Enig med det Bas Rutten sa angående dette. Hvis man bare tar en takedown, men ikke gjør noe med det, mao "Lay and Pray", bør man ikke belønnes for takedown'en i det hele tatt. Akkurat her var Pride bedre synes jeg. Der fikk man gule kort som førte til poeng og tap av endel av "lønningen" for å være for passiv. Man er da i ringen / buret for å slåss, og ikke for å simulere en voldtekt i 3 runder :)

Lenke til kommentar

Ja, veldig enig med Bas der....for at takedown'en skal telle burde det skje noe i etterkant for å "validere" den. Eventuelt ha noe alla Pride systemet...Hughes er tydeligvis laaaangt over toppen og jeg synes det var kjipt at han vant....skal se kampen en gang til, men synes ikke han burde vunnet med den oppvisningen han gav. Et revisert poeng system med halve poeng som Big John har foreslått ville gitt et annet utfall av den kampen....hvertfall hvis takedown "validering" eller Pride regler hadde vært i effekt.

Lenke til kommentar
Morsomme greier. Alistair er jo blitt enorm i det siste.

Han var større i K-1 før han startet med MMA-tullet og skulle gå ned i vektklasse.

 

Jeg tviler sterkt på at noen faktisk prøvde å lage bråk med de, ALLE i Nerderland vet hvem de er. Og Valentijn er ikke akkurat ukjent med å skulle finne på tull...

 

Var han vel ikke. For det første har debuterte han i K-1 lenge etter han begynte med MMA, og for det andre har han helt inntil fighten mot Kharitonov og påfølgende Absolute GP alltid hatt matchvekt på 93 kg. Nå er han mer enn 20 kg tyngre, han har nå aldri vært større.

Lenke til kommentar

Ah, ok. Kunne liksom ikke skjønne at han skulle vært en 120 kg tung 18-åring og så kutta 25 kg for så å bulke opp igjen :) Men Valentijn har jo vært halvgigantisk i masser av år.

 

Btw, halvtime til DREAM 9 og Super Hulk Tournament nå. Ikke så forbanna lysten på å dra på jobb.

Lenke til kommentar

Håper også på Mark Hunt, men tror Gegard Mousasi kan bli en tøff motstander. Satser på å få sett stevnet iløpet av kvelden en gang.

 

Edit:

 

Og der var Hust VS Mousasi kampen sett...

 

 

Spørs om ikke Mark Hunt enten bør legge opp, eller kanskje prøve seg i K-1 igjen istedet. Han har rett å slett ikke sjangs så fort han blir lagt på ryggen.

 

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...