Herstårdetingenting Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) XWT Ja, det er orginalt en wrestling side, men det er stappfult av mma der og. Du finner nok alt av UFC, Pride, DREAM og de andre store selskapene, pluss noen mindre. Endret 18. mai 2009 av HansHanssen Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 http://xtremewrestlingtorrents.net/browse.php Ja, det er orginalt en wrestling side, men det er stappfult av mma der og. Du finner nok alt av UFC, Pride, DREAM og de andre store selskapene, pluss noen mindre. Den linken ser jeg for meg blir fort fjernet herfra........... Lenke til kommentar
geil Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Dessuten er saken løst på en annen måte, så spar deg en advarsel og fjern den. EDIT: Ser nå at det virker krassere ut enn jeg mente, var i beste mening Han fikk en invite av meg til et sted som ifølge reglene ikke skal nevnes, så saken er som sagt løst. Og btw, wohoo! Med seier til Nybergsund og den fighten som den gikk var 16. mai en riktig fin sportsdag. Endret 17. mai 2009 av geil Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Fikk hjelp og takker for det. Så 96 med Rampard Jackson kampen. Han vant og etter det jeg har forstått så skal han sloss mot Evans nå i slutten av mai for belte, men syntes de sa at det var Evans vs en annen i slutten av 96? Noen som vet hva som stemmer? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Evans vs Machida. Rampage ville ha en pause før han fighta igjen, og nå er han signa opp til å være coach på sesong 10 av TUF hvis jeg ikke tar feil. Han mot vinneren av Evans/Machida. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Åja ok Håper å få se Evans mot Rampage. De hadde morsom trash talk i 96. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Evans mot Rampage hadde vært kult ja, de som hadde vært fetest å ha som coaches mot hverandre også. Derimot ønsker jeg at Lyoto tar Evans og vinner tittelen. Det fortjener han. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Håper litt på Lyoto jeg og.....men blir forhåpentligvis en veldig god fight. Bare par uker til 99 nå også...gleder meg mye kjenner jeg ! noen andre som skal nedover ? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Er BJ/Florian bekrefta for UFC 101 egentlig? Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Jepp, den er offisiell. Og CroCop mot Al Turk ryktes for UFC 99 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 CroCop hadde vært fett tilbake i UFC, håper han gjør det bedre nå. Må også være digg for grammasta og de andre osm skal nedover å få se han, så håper det stemmer. Selv skal jeg dessverre ikke dit. Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 De får se Uno, jeg er sjalu nok allerede. Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Har ikke Cro Cop skrevet under kontrakt med FEG? Mener å huske at han hadde en 3 fight deal med de, 2 mma kamper og 1 K-1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Virker som om han ikke trengte å gjennomføre K-1-kampen. Jeg er pumped angående Cro Cop, men jeg gleder meg enda mer til; Se filmen hos Youtube Japan <3 Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Cro Cop kommer ja ! Så innlegg om det på mmatko.com akkurat. DET blir fett ass !! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 enig der LarsP. Tror Super Hulk Tournament kan blir knall morro Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Alistair Overeem Beats Up Five Nightclub Bouncers When it was announced that Alistair Overeem turned down a Strikeforce heavyweight title fight against Brett Rogers due to an injured hand, we thought it was one of those phantom injuries that mysteriously arises when someone asks you to fight a comparatively unknown up-and-comer on a month's notice. But it turns out Overeem's injury is very real. And there's a pretty interesting story behind it. Fighter's Only has the tale... In a recent blog posting, Boon told how Overeem (29-11-0-1) had suffered a hand infection following a nightclub brawl earlier this month. According to Boon, Alistair and his brother Valentine (26-22-0) - both heavyweights - had been involved in an altercation that left five security staff needing hospital treatment. "Alistair attended some famous dance club with his brother Valentine. Went to the toilet and did not have coins to pay the toilet woman. Alistair told her he would pay a euro when he came back, because he did not have change. Then the security guard who was near by started to get involved," he wrote. "Brother Valentine saw the incident and also started asking what the problem was. They offered to pay, but by then 6 security guards came over surrounding them. The Overeem brothers were asked to leave, Alistair was already outside when he saw his brother Valentine fighting. "Valentine still was discussing the situation on his way outside with one of the security guards hit Valentine in the face with a flash light. Three security guards dived onto Valentine and brother Alistair wanted to go back inside to help his brother. This resulted in five security guards in the hospital." Boon went on the reveal that one of the security guards involved in the incident was fired afterwards, while a second tried to lay the blame on the Overeem brothers. In the meantime, Alistair Overeem was complaining of a painful cut on his hand and went to hospital at the urging of Golden Glory team mates. "It was only because of the management pushing him to go to the hospital that he saved his hand. When he finally got his injury checked, he was advised to stay a few days in the hospital. They told him if he would have come any later he would have lost his hand," said Boon. Neither Strikeforce nor Golden Glory have said when Overeem can now be expected to defend his title and a match is unlikely to take place before the end of the summer. Hvordan i helvete noen kan finne på å lage kvalme med en mann som ser ut som dette er over min forståelse. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Ikke godt å si.. Men de fikk som fortjent da.. Var bare synd at han skadet hånden Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 De fleste som ser slik ut er halvdårlige byggere som ofte er svakere enn de ser ut, og ikke kan sloss. Og det var jo 5 mot 2 også. Hehe, de yppet nok mot feil folk, ja Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Morsomme greier. Alistair er jo blitt enorm i det siste. Brodern er ikke mye mindre han heller. Nå gleder jeg meg til søndagskos med ufc i morgen. :) The Dragon ftw! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå