Herstårdetingenting Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen som vet når Dream.9 sendes norsk tid? Så at HD-net skulle sende live, og nå som første runde av Super Hulk Grand Prix er med på kortet frister det enda mer å se showet live Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ikke greit å vite, siden HDnet er en pay-tv parabol kanal i USA. Får bare søkt på stater i USA på nettsida deres ang. dekning. Kanskje et eller anna stream-program som viser amerikanske kanaler? Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Skulle gjerne hatt Hd-Net og Spike i kanalpakka ass Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har sett de japanske versjonene tidligere på justin.tv rundt 9-10 tiden på morgen, norsk tid altså. Men da hadde vel Dream sendetid langt på kveld i Japan(?). Og siden Dream.9 er primetime, i Japan, så tenkte jeg at det ville være en annen tid nå enn før Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Kom over Fedor vs Aoki sin exhibition kamp. Legger ut to forskjellige linker i tilfelle den ene forsvinner. Se filmen hos Youtube http://www.mixfight.ru/multimedia/video/ca...vs_shinya_aoki/ Endret 4. mai 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Gratulerer til Dan Evensen med seier over Raoul Romero på Belator V Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Cracked med top 8 liste over "oh shit moments" i MMA Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Noen som vet noe nytt om Simeon Thoresen klarer ikke finne noe nytt på han siden hans første tap tilbake i oktober? Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Simeon skal være med i en 4 manns turnering i slutten av mai http://www.sherdog.com/news/pressreleases/...ANNOUNCED-17258 Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nice satser på at han er å se i DREAM snart da Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Han har jo allerede vært i Deep, som er en slags farmer league for de store showene, så skal ikke se bort i fra at han blir å finne i DREAM om ikke så lenge. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Ja, men den første turen i DEEP endte jo ikke så bra da, satser på han får flere sjanser. Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Har ikke sett kampen så kan egentlig ikke utale meg, men det finnes jo værre måter å tape på enn på decision. Og at han kan bli markedsført som "Baby Hellboy" er jo alltids et pluss Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 En bra HL jeg kom over. Er på to deler: http://vimeo.com/3181285 http://vimeo.com/3407307 Lenke til kommentar
geil Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet når Dream.9 sendes norsk tid? Så at HD-net skulle sende live, og nå som første runde av Super Hulk Grand Prix er med på kortet frister det enda mer å se showet live Kanskje du allerede har funnet svaret, men det sendes live 9 om morran norsk tid på tirsdag 26. mai. Bedre frokost-TV kan ikke jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hd-net ? Why oh why må det være så urettferdig her i verden Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Er det noen måte å få sett HD-Net her i landet eller? Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Noen som vet når Dream.9 sendes norsk tid? Så at HD-net skulle sende live, og nå som første runde av Super Hulk Grand Prix er med på kortet frister det enda mer å se showet live Kanskje du allerede har funnet svaret, men det sendes live 9 om morran norsk tid på tirsdag 26. mai. Bedre frokost-TV kan ikke jeg tenke meg. Hmm... Da må jeg se DREAM på skolen. At det går på HD-Net er bare bra da, så får vi Kenny og Bas i stedet for japanske kommentatorer. Er nok en stream på justin.tv som sender HD-Net sendingen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Noen som vet om et bra sted eller har invite til en plass hvor jeg kan skaffe UFC episoder? Følgte med på det for ca et halvt år siden og har lyst til å begynne igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå