Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da fikk jeg fiksa feite billetter til UFC 99...nest dyreste klassen, rad 6...så og si helt nede ved gulvet..og forhåpentligvis ved fighter-inn eller utgangen ! wooo !!

 

Sweet! Hvor mye måtte du gi? Er spent på sikten ved gulvet i forhold til litt opp i tribunene. Satt litt opp i tribunene under UFC 89, men sikten var jo fantastisk. Ikke den største arenaen heller da vel og merke. :)

Gratulerer.

Lenke til kommentar

Hehe. Morsom scene. Husket jeg kjøpte filmen for et par år siden bare fordi jeg visste det var mma utøvere med. Ennå ikke sett filmen noe annet enn dusj scenen og litt til. :)

Er jo en del andre med og:

 

Robbie Lawler

Oleg Taktarov

Pat Milletich (han var vel fight koreograf om jeg ikke tar helt feil)

Ben Rothwell

Rory Markham

Lenke til kommentar

Her er en bra oversikt over hva som skjedde i Pride FC opp igjennom årene, og hvorfor mange mente det var bedre enn UFC i sin tid. Vært å lese seg igjennom og også selvsagt å få sett igjennom stevnene etter hvert. Føler det er endel her inne som bare vet hva UFC er, og ikke følger helt med på de andre MMA organisasjonene som er der ute.

 

http://www.sherdog.net/forums/f2/newbs-gui...ride-fc-884684/

 

Når Pride FC var på sitt beste / største er det ikke tvil i mine øyne ihvertfall om at de var bedre og også hadde bedre fightere enn UFC. Synd de til slutt gikk nedenom og hjem..........

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Virket som det har vært snakket om det ja. Og som Rogan sa, Silva ble veid inn til 182 elns.. Kanskje dem møte midt imellom?! Hadde vært interessant. GSP er vel en som kan slå Silva, om noen kan. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil se Lyoto Machida vs. Silva.. Det hadde blitt tidenes kjedeligste kamp..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...