hakongram Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Nais !! Det blir en bra matchup ass ! fan av begge to ! Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da fikk jeg fiksa feite billetter til UFC 99...nest dyreste klassen, rad 6...så og si helt nede ved gulvet..og forhåpentligvis ved fighter-inn eller utgangen ! wooo !! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Da fikk jeg fiksa feite billetter til UFC 99...nest dyreste klassen, rad 6...så og si helt nede ved gulvet..og forhåpentligvis ved fighter-inn eller utgangen ! wooo !! Sweet! Hvor mye måtte du gi? Er spent på sikten ved gulvet i forhold til litt opp i tribunene. Satt litt opp i tribunene under UFC 89, men sikten var jo fantastisk. Ikke den største arenaen heller da vel og merke. Gratulerer. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hvor kjøpte du biletter ? Sitter sterkt å vurderer å ta meg en tur selv også Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ble 1650,- pr. billett....bare gå til ufc.com -> tickets og velge "Buy" fra UFC 99 linja....tysk ticketmaster-ish side ! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke om så mange her inne har sett filmen The Death and Life of Bobby Z, men der er en festelig scene der hvor Chuck Liddell og Tim Sylvia dukker opp. Kjente de igjen med gang, å hele scenen ble desto festeligere for meg Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Hehe. Morsom scene. Husket jeg kjøpte filmen for et par år siden bare fordi jeg visste det var mma utøvere med. Ennå ikke sett filmen noe annet enn dusj scenen og litt til. Er jo en del andre med og: Robbie Lawler Oleg Taktarov Pat Milletich (han var vel fight koreograf om jeg ikke tar helt feil) Ben Rothwell Rory Markham Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her er en bra oversikt over hva som skjedde i Pride FC opp igjennom årene, og hvorfor mange mente det var bedre enn UFC i sin tid. Vært å lese seg igjennom og også selvsagt å få sett igjennom stevnene etter hvert. Føler det er endel her inne som bare vet hva UFC er, og ikke følger helt med på de andre MMA organisasjonene som er der ute. http://www.sherdog.net/forums/f2/newbs-gui...ride-fc-884684/ Når Pride FC var på sitt beste / største er det ikke tvil i mine øyne ihvertfall om at de var bedre og også hadde bedre fightere enn UFC. Synd de til slutt gikk nedenom og hjem.......... Lenke til kommentar
Herstårdetingenting Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) For de som ikke gidder å lese anbefales Pride Fighting Decade: http://www.youtube.com/watch?v=Z9N-nf2wChs Prideneverdie.com er også en fin side med info og videoer, i tilegg til de fantastisk fine Pride plakatene Endret 19. mars 2009 av HansHanssen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ka hitler mener om Fedor. :!: Noe av det beste eg har sett! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Morsomt hvis du kjeder deg. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Morsomt hvis du kjeder deg. Hehehe...jævli bra med Coleman helt på slutten der ! Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Ikke lenge igjen til UFC 97 nå. Mange kamper jeg gleder meg til, i tillegg så må vi holde ekstra med Bielkheden i helgen. Kom over fightplay bloggen til David, så de som er interessert vil kansje sjekke den ut. http://www.fightplay.tv/author/david/ Endret 14. april 2009 av stian_molvik Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Gler meg til å sjå Guida i finalen mellom team us og team uk eg. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 kikke litt på UFC 97 da.. Ett par greie kamper ihvertfall.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 UFC 97 er noko av det kjedelegaste eg har sett. Spesielt main eventen. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Enig.. Neste er og kjedelig.. Så kommer UFC 99 og 100 da.. Det ser ut som greie match-ups.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Lurar på om det kviskrast om Silva vs. GSP i UFC-korridorane? Er vel ikkje heilt utenkeleg det..? Lenke til kommentar
Battone Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Virket som det har vært snakket om det ja. Og som Rogan sa, Silva ble veid inn til 182 elns.. Kanskje dem møte midt imellom?! Hadde vært interessant. GSP er vel en som kan slå Silva, om noen kan. Eneste jeg vet er at jeg ikke vil se Lyoto Machida vs. Silva.. Det hadde blitt tidenes kjedeligste kamp.. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Eg trur Thales Leites er ferdig i UFC etter kveldens fadese-mainevent. Han får nok ikkje titleshot på ei stund i allefall hehe. Nokon som fekk med seg Diaz vs. Shamrock i Strikeforce? Endret 19. april 2009 av Frigata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå