ttt Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nogueira-Couture er ikkje offisielt, men det har vore snakk om det frå begge parter. Når det gjeld UFC100, skal Henderson møte Bisping. Årets oppgjer mellom TUF-trenarane. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sitter bare å venter på at billettene til 99 skal legges ut...da er det løp og kjøp !! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Date: 13 June Location: Cologne, Germany Venue: Lanxess Arena Broadcast: PPV or Spike TV (DSF in Germany) * Rich Franklin vs. Wanderlei Silva * Spencer Fisher vs. Caol Uno * Mike Swick vs. Ben Saunders * Heath Herring vs. Cain Velasquez * Marcus Davis vs. Dan Hardy * Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. TBA Dette er bare de bekreftede kampene. Tror nesten jeg må ta meg en tur nedover jeg også. Dette kan bli knall Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Date: 13 JuneLocation: Cologne, Germany Venue: Lanxess Arena Broadcast: PPV or Spike TV (DSF in Germany) * Rich Franklin vs. Wanderlei Silva * Spencer Fisher vs. Caol Uno * Mike Swick vs. Ben Saunders * Heath Herring vs. Cain Velasquez * Marcus Davis vs. Dan Hardy * Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. TBA Dette er bare de bekreftede kampene. Tror nesten jeg må ta meg en tur nedover jeg også. Dette kan bli knall Du hørtes oppdatert ut; Når skal kampen mellom Fedor og Randy finne sted? Eller har den allerede vært? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du hørtes oppdatert ut; Når skal kampen mellom Fedor og Randy finne sted? Eller har den allerede vært? Har ikke vært, og kommer sannsynligvis ikke til å skje. Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du hørtes oppdatert ut; Når skal kampen mellom Fedor og Randy finne sted? Eller har den allerede vært? Har ikke vært, og kommer sannsynligvis ikke til å skje. K... Dumt... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du hørtes oppdatert ut; Når skal kampen mellom Fedor og Randy finne sted? Eller har den allerede vært? Har ikke vært, og kommer sannsynligvis ikke til å skje. K... Dumt... Egentlig ikke. Liker Randy veldig godt og har egentlig ikke lyst til å se en legende som han bli totalt ødelagt av Fedor, så var kanskje like greit. Men å se Fedor røske armen til Brock Lesnar ut av ledd derimot, det har jeg lyst til å se Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du hørtes oppdatert ut; Når skal kampen mellom Fedor og Randy finne sted? Eller har den allerede vært? Har ikke vært, og kommer sannsynligvis ikke til å skje. K... Dumt... Egentlig ikke. Liker Randy veldig godt og har egentlig ikke lyst til å se en legende som han bli totalt ødelagt av Fedor, så var kanskje like greit. Men å se Fedor røske armen til Brock Lesnar ut av ledd derimot, det har jeg lyst til å se Akkurat ja. Hvordan står det til med gracie familien for tiden? Noen aktive i konkurranser enda? Hørte nylig at Helio falt bort. Trist. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Det er minst 1 aktiv Gracie. Han sloss vel i Dream om jeg ikke tar feil, 22år eller noe, vant vel ganske greit mot motstanderen sin i Dream 5 eller noe slikt. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ralek Gracie er i Dream. Horribel standup, men syk BJJ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Roger Gracie er vel i Sengoku. BJJ-maskin av en annen verden! Lenke til kommentar
hennanhennan Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Tøft. Skal sjekke det opp! Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Date: 13 JuneLocation: Cologne, Germany Venue: Lanxess Arena Broadcast: PPV or Spike TV (DSF in Germany) * Rich Franklin vs. Wanderlei Silva * Spencer Fisher vs. Caol Uno * Mike Swick vs. Ben Saunders * Heath Herring vs. Cain Velasquez * Marcus Davis vs. Dan Hardy * Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. TBA Dette er bare de bekreftede kampene. Tror nesten jeg må ta meg en tur nedover jeg også. Dette kan bli knall Kaoru Uno! Faen god nok grunn alene til roadtrip til Köln, Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Agreed, spent som faen på hvordan han kommer til å gjøre det. Redd han blir litt liten. Men er vel ikke akkurat noe gigant han sloss mot heller. Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Tror han skal klare seg ok jeg. Han tok jo ut Ishida, som er en sterk wrestler. Og han ga Aoki en håndfull, selv om han tapte kampen. Han er i det hele tatt en strålende subgrappler, og er vant til å møte store motstandere. Og som du sier er ikke Spencer Fisher noen gigant heller. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Er vel en del forskjellige meninger blant mma-fans om Mask og Tapout crewet, men trist allikevel. http://www.mmaweekly.com/absolutenm/templa...59&zoneid=2 Mask.... EDIT: Det blir Evans vs. Machida til UFC 98!! Endelig... Endret 11. mars 2009 av stian_molvik Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Å herre, det er fakta! Så utrolig morro. Da får vi virkelig se Machida mot noe ingen kan si er en dårlig motstander. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Det blir Evans vs. Machida til UFC 98!! Endelig... Jepps. Rampage må ha en operasjon i kjeven ser det ut som, og rekker derfor ikke å bli klar til UFC 98. http://www.sherdog.com/news/news/rampage-h...or-ufc-98-16533 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå