Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er generellt sett mer prestisje i den tyngste vektklassen, ja. Akkurat nå har ikke UFC så forbanna mange gode i den klassen, men jeg vil uansett si at det er mest prestisje i den tungvektsklassen. Er man best der, så kan man vinne over alle andre uansett vektklasse.

 

Jepp, må si meg enig her. Så jo hvordan det gikk i Pride sin Open Weigth Grand Prix. De første som falt ut var de lavere vektklassene. Når det nærmet seg slutten var det vel kun en igjen som ikke var HW og det var Wanderlei Silva.

Lenke til kommentar

Jeg tror uansett Silva mot Fedor kunne blitt en kjempekamp. Silva har jo som sagt gått kamper i Light Heavy og det er absolutt ikke umulig for Fedor å fighte på Light Heavy. Silva har nok naturlig vekt på rundt en 210-215 tipper jeg. Er stor fan av begge fightere, så hvorfor ikke finne ut hvem som er den beste pound for pound ? Hadde blitt tøft for Silva ja, men det hadde det faen meg for Fedor og. Silva har jo valsa gjennom det som er av motstand akkurat som Fedor....og ikke kom her og si at Fedor ikke kunne fått problemer med thai-klinsjen til Silva....

Endret av grammasta
Lenke til kommentar
Det naturlige valget er fremdeles Fedor vs. Couture, fanebærerne til de to organisasjonene får endelig møtt hverandre. Hypemaskinen til UFC ville tatt dette til nye høyder.

Tror Fedor hadde tatt Couture ganske greit, nå er han jo ikke champion i UFC lengre heller, så da forsvinner litt av x-faktoren. Men det hadde vært gøy å se, for all del. Hadde også vært gøy å se Fedor banke herr Lesnar.

Lenke til kommentar

ganske bra show på 95 ja...bedre enn jeg trodde det skulle bli....syns ikke akkurat main event'en var noe å skryte av...flere andre fighter som toppa den no jævli..

 

noen som vet hvem de folka som alltid kommer først inn i ringen etter kampen er ferdig gjør/er ? De folka i dress som absolutt ikke ser ut som om de er trena i noen som helst stil i det hele tatt....han ene korte, stuttjukken som alltid kommer ravene inn først av alle....

Lenke til kommentar
Damn.. Glemte å kjøre bet på kampene. Jeje, får håpe kampene blir bra i det minste.. :ph34r:

 

True that. :) Hadde endelig sett countdown of weigh-ins etc. da jeg følte meg klar for å bette. Så glemte jeg helt at den var i london og da jeg skulle bette i 9-tiden hadde den jo allerede startet. De 3 hovedkampene hadde jeg tenkt å bette på og alle de ville gått inn for meg. :(

 

Var ikke høye oddsen på folka jeg hadde tenkt å bette på, men kjipt likevel.

 

Helt latterlig å se Stevenson synes jeg. Utviklet seg mindre enn Mark Coleman. Stevenson er jo den mest ensida fighteren i UFC nå. Er vel den eneste TUF vinneren som er akkurat slik han var på showet.

 

Blir artig å se Florian banke Penn nå og så banke Diego etterpå.

Lenke til kommentar

Skjønner heller ikke hva Stevenson holdt på med...han må jo ha skjønt at han kom til å tape den kampen lett hvis han ikke prøvde på noe annet. Er som Rogan sa under kampen "han har kun et angrep, og det er boksinga"....blir ikke vanskelig å forsvare seg mot det da...

 

Er det Joe Silva da ? Han er vel ikke så liten og rund han vel ? Det kommer alltid flere folk i dress bort til fightera etter kampen (de er som regel blandt de første inn i buret)...med backstage-passet dinglene og begynner å prate med de.....hvem er de folka ??

Lenke til kommentar
Nokon som veit korleis det går med UFC-jentene? Hørte rykter om at det har vore beef mellom dei! Ha ha ha

haha, nei hakke vært noe beef der. Hvertfall ingen sikre kilder som antyder det. Uansett skal de bare stå der for å se fine ut.

Det som derimot ER spennende er:

 

Antonio Rodrigo Minotauro Nogueira vs Randy Couture (UFC 101) !!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...