Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Don Frye vs Dana White @ UFC 100... Book it!

Tror nok Dana hadde vunnet på brutal KO da.

Don Frye er ikke hva han engang var.

 

Justin_Sane, på Ørnulf eller flyttet han seg ned til Frank Lystad igjen?

Enebakk faktisk :p

Han har vist vært i sverige en stund nå mener jeg. Kommer med 2 svensker også.

Er ikke helt sikker hvor han trener fast for tia.

Lenke til kommentar
Hvis BJ Penn fortsetter med fighting, blir hans neste kamp på Kenny Florian.

 

Ryktes St Pierre vs Penn 3 til sommeren. Mistanker om at GSP ble smurt inn med vaselin mellom rundene og NSAC etterforsker nå saken.

 

http://mmajunkie.com/news/13895/kizer-penn...face-action.mma

 

B.J. Penn accepts Georges St. Pierre's challenge for third meeting

 

"After the fight, actually both Mr. White and Mr. Fertitta both commented on how they're not sure whether those guys (Phil Nurse og Greg Jackson) need to corner any other UFC (events) ever again."

 

Tviler på at de gjør noe så drastisk, men det kunne jo faktisk fått store følger mtp hvor mange av toppfighterene som er hos Jackson.

Lenke til kommentar

Jupp, faktisk kan det ha enorm betydning for kampen.. Så Penn allerede i 1. og 2. runde at han ikke fikk tak på GSP så ville han nok gitt opp. Stusset veldig på den slappe rubber-guarden til Penn. Tviler dog på at GSP stod bak dette, men både Greg Jackson og Phil Nurse er så erfarne at dette neppe var noen tilfeldighet.

Spesielt ikke når det er mot Penn, som har en av de beste guardene i hele UFC.

Lenke til kommentar

Ja, syntes også det var veldig rart at GSP kunne bevege seg som han ville, men etter kampen trodde jeg det bare var pga for lite trening og innstillingen BJ hadde. Nå viser det seg at det kan ha vært noe helt annet. Men for all del! Vær så snill UFC, ikke utsett tittelkampene i lightweight og welterweight! La BJ knuse Florian og GSP ta Alves, så kan de heller ta en eventuell tredje kamp etter det.

Lenke til kommentar

Etter å ha lest dette tror jeg endelig jeg har funnet en person som kan "overpower" Brock Lesnar også :D

 

Yesterday on polish newspaper u could read that strongest man on the world, 5 time WCH Mariusz Pudzianowski think about starts on MMA , he reach everything on strongmans competition so he need new challenges. His martial arts experience is not bad at all, he was practicing boxing for almost 7 years, he also is doing kyokushin since he is 11 so for sure he is flexible . He is 186 cm tall and weight about 140 kg.

 

mariusz-pudzianowski.jpg

 

Mariusz har selvsagt ikke nok erfaring, men jeg skal tilstå det hadde vært morro å se han i en MMA kamp. Det er klart, det måtte blitt i Japan eller noe, for har vondt for å tro han hadde kommet igjennom en dopingtest :)

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Etter å ha lest dette tror jeg endelig jeg har funnet en person som kan "overpower" Brock Lesnar også :D

 

Yesterday on polish newspaper u could read that strongest man on the world, 5 time WCH Mariusz Pudzianowski think about starts on MMA , he reach everything on strongmans competition so he need new challenges. His martial arts experience is not bad at all, he was practicing boxing for almost 7 years, he also is doing kyokushin since he is 11 so for sure he is flexible . He is 186 cm tall and weight about 140 kg.

 

 

 

Mariusz har selvsagt ikke nok erfaring, men jeg skal tilstå det hadde vært morro å se han i en MMA kamp. Det er klart, det måtte blitt i Japan eller noe, for har vondt for å tro han hadde kommet igjennom en dopingtest :)

Eg har faktisk tenkt på at mariuz hadde vært moro å sett i MMA sammenheng med tanke på at han er et av verdens sterkeste mennesker og i tillegg kan boksing/kyokushin. Hvis han får litt mer trening og erfaring og at han ikke har ræva stamina så kunne han lett vært og gitt brock lesnar problemer. :D
Lenke til kommentar
Etter å ha lest dette tror jeg endelig jeg har funnet en person som kan "overpower" Brock Lesnar også :D

 

Yesterday on polish newspaper u could read that strongest man on the world, 5 time WCH Mariusz Pudzianowski think about starts on MMA , he reach everything on strongmans competition so he need new challenges. His martial arts experience is not bad at all, he was practicing boxing for almost 7 years, he also is doing kyokushin since he is 11 so for sure he is flexible . He is 186 cm tall and weight about 140 kg.

 

 

 

Mariusz har selvsagt ikke nok erfaring, men jeg skal tilstå det hadde vært morro å se han i en MMA kamp. Det er klart, det måtte blitt i Japan eller noe, for har vondt for å tro han hadde kommet igjennom en dopingtest :)

Eg har faktisk tenkt på at mariuz hadde vært moro å sett i MMA sammenheng med tanke på at han er et av verdens sterkeste mennesker og i tillegg kan boksing/kyokushin. Hvis han får litt mer trening og erfaring og at han ikke har ræva stamina så kunne han lett vært og gitt brock lesnar problemer. :D

 

Spørs om det hadde blitt så mye problem for Brock....Mariusz måtte nok gjennomgått myyyyyye trening for å komme opp på et greit nivå. Brock har jo et veldig godt grunnlag i brytinga + at han har kommet seg veldig generelt. Kommer ikke langt med boksing og karate i mma...

Lenke til kommentar
Etter å ha lest dette tror jeg endelig jeg har funnet en person som kan "overpower" Brock Lesnar også :D

 

Yesterday on polish newspaper u could read that strongest man on the world, 5 time WCH Mariusz Pudzianowski think about starts on MMA , he reach everything on strongmans competition so he need new challenges. His martial arts experience is not bad at all, he was practicing boxing for almost 7 years, he also is doing kyokushin since he is 11 so for sure he is flexible . He is 186 cm tall and weight about 140 kg.

 

 

 

Mariusz har selvsagt ikke nok erfaring, men jeg skal tilstå det hadde vært morro å se han i en MMA kamp. Det er klart, det måtte blitt i Japan eller noe, for har vondt for å tro han hadde kommet igjennom en dopingtest :)

Eg har faktisk tenkt på at mariuz hadde vært moro å sett i MMA sammenheng med tanke på at han er et av verdens sterkeste mennesker og i tillegg kan boksing/kyokushin. Hvis han får litt mer trening og erfaring og at han ikke har ræva stamina så kunne han lett vært og gitt brock lesnar problemer. :D

 

Spørs om det hadde blitt så mye problem for Brock....Mariusz måtte nok gjennomgått myyyyyye trening for å komme opp på et greit nivå. Brock har jo et veldig godt grunnlag i brytinga + at han har kommet seg veldig generelt. Kommer ikke langt med boksing og karate i mma...

 

Det er sant, men hvordan hadde Brock reagert på å pluttselig være i feil ende av skalaen? Han er vant til å "overpower" alle motstanderene sine å slenge de rundt som filledukker. Hva skjer når det er han som blir slengt rundt? Men selvsagt, Mariusz hadde vært nødt til å ha fått trent mye først slik at han kunne sloss på marka også. Gi han ett år med trening sammen med Bas Rutten og så sleng han i ringen med Brock :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...