Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Men nå har vel underholdningsverdien i kampene hans sunket etter krigen mot Huerta? De to siste har nå vært ganske kjedelige i mine øyne, og spesielt den mot Nate. Der prøvde han å holde fast Nate med en gang de kom nærme hverandre i de to siste rundene. Han gjorde ikke noe. Stod kun og holdt rundt han. Så hvis utviklingen fortsetter på denne måten vil han ende opp som en av de mest uinteressante, men hvis han derimot går tilbake til gamle takter, da blir det andre boller.

 

Forøvrig synes jeg at Nate Diaz klart vant den kampen.

 

I kampen mot Nate Diaz var han ikke så spennende nei. Nate Diaz var den som prøvde mest på ting og også vant i standup, men desverre så er UFC reglene slik at Lay-and-Pray faktisk funker. Har sett flere kamper der "bryteren" kun feller motstanderen og holder han nede, men ikke prøver på så mye, men alikevel vinner. Der var Pride reglene bedre. Var du der for lite aktiv fikk du rett å slett gult kort å mistet også 10% av lønnen din.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, Clay fikk en ting til da.. Hang på ryggen til diaz omtrent hele kampen.. Hadde ihvertfall følelsen av det. Jeg fik litt noia selv, tenk å ha Clay på ryggen og ikke få ham vekk. :ph34r:

En svett liten langhåret mann på 170 som absolutt må ta deg bakfra. Hadde jeg vært Diaz så hadde jeg aldri kommet tilbake til UFC etter den kampen. ;)

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Jeg ser frem til Nate Marquardt vs Wilson Gouveia i UFC 95 fordi jeg synes Nate er konge. Demian Maia skal også sloss og kan bli gøy å se på.

 

Så i UFC 96 tror jeg Shane Carwin vs Gabriel Gonzaga blir en artig kamp.

 

Og Chuck Liddell vs Mauricio Rua i UFC 97 blir artig. Enten blir Rua drept eller så blir det en spennende kamp, uansett artig å se på. :)

 

Og et sted i mellom der har jo K1 et par events med fightere som er konge å se på. Spesielt Manhoef og Karaev.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Men folkens, hva er neste nå da? Hva er neste store oppgjør som folk ser frem til og i hvilket arrangement er det?

 

Kan ikke si jeg ser noe i nær fremtid som jeg vil se, kanskje Brock vs Mir 2 men den er vel ikke gitt noe dato enda.

 

Brock vs Mir 2 blir på UFC 98 i følge denne oversikten....Serra mot Hughes den kvelden også....håper så jæææææævli at Serra tar'n...har skikkelig sansen for Serra !

 

Noen som har hørt noe om når billetter til UFC 99 blir lagt ut ?

Lenke til kommentar

Mark Coleman, Ken Shamrock og Dan Severn gjorde det samme. Dersom UFC HoF skal ha noen mening, så må folk som Don Frye og Frank Shamrock få innpass.

 

Det spørs derimot om Frye har lyst til å ha noe som helst med Dana White å gjøre. Det er mildt sagt dårlig stemning mellom de to.

 

Don Frye vs Dana White @ UFC 100... Book it!

Lenke til kommentar
Mark Coleman, Ken Shamrock og Dan Severn gjorde det samme. Dersom UFC HoF skal ha noen mening, så må folk som Don Frye og Frank Shamrock få innpass.

 

Det spørs derimot om Frye har lyst til å ha noe som helst med Dana White å gjøre. Det er mildt sagt dårlig stemning mellom de to.

 

Dana og Frank Shamrock er hvis også langt ifra venner :) Men uansett. Skal da ikke ha noe å si. Må se forbi sine egne uenighet. De forstjener begge to en plass der, det er ihvertfall helt sikkert :)

Lenke til kommentar

Det er mange kamper som kommer som blir spennende.

Hvis BJ Penn fortsetter med fighting, blir hans neste kamp på Kenny Florian.

Så har vi Mir vs Brock, Matt Hughes vs Matt Serra, Rampage Jackson/Lyoto vs Evens (Hvis Rampage vinner mot Jardine får han sjangsen først, hvis han taper er det Lyoto)

 

Ellers er det alltid gøy med samtlige kamper til Maia, ellers må jeg si at jeg gleder meg til Hansen sin neste kamp!

 

PS! Gjett hvem som skal trene med Jon Olav til helgen? *glisefraøretiløre*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...