Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Var fin turnering på SportN natt til søndag. Steike så populært kampsport er i Japan, da. Fylle en 25000-seters arena.

Men de kunne godt hatt litt variasjon på kommenteringa, ikke så interessant å høre han fyren sitte og snufse og være helt stille i lange perioder.

 

Koselig final match også, mellom 2 japanske kampsport-giganter som sannsynligvis avsluttet karrieren og en langvarig krangel der og da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ingen kan måle seg med showene til Pride.. Fikk frysninger hver gang jeg så på det nå hu kjerringa som snakket engelsk begynte å rope.. Hun må jo være den råeste annonsereren som har vært i noe event. Hun er vel i K-1 nå eller? Rulle-R`ne til bergenserne blir jo pinglete i forhold.. Savner Pride, men Affliction kan kanskje bli bra..

Lenke til kommentar
Jeg så desverre ikke så mye på Pride *snufs* men jeg mener det er hu dama som er i Dream.

 

Stemmer det, samme folka som stod bak Pride som driver Dream vistnok. Håper Dream gjør det bra, for det er artig med Bas som kommentator og showinga i den organisasjonen, mye bra kamper og selvsagt litt patriotisk å se Joachim Hansen gjøre det bra :D

Lenke til kommentar

Mine tankar om UFC 94

 

 

UFC 94 er dermed historie, og går nok ikkje inn i historiebøkene som eit spektakulært show. Clay Guida var klengete og kjedeleg. Håpar ikkje Dana let han vera med på maincardet med det fyrste. Machida overraska derimot. Den beste kampen i dette eventet.

 

Men så til kampen alle venta på. Eg heia på GSP all the way, men eg var særs skuffa over BJs innsats. Men GSP hadde jo roen heile kampen, så det var kanskje ikkje så masse å gjera med det. Skal bli tøft for BJ å ete i seg all driten han har spredd rundt seg før kampen, og no har han attpåtil whina om at GSP var greased up. Jaja, det einaste gode med utfallet er jo at GSP møter Alvarez (som får bank) og deretter kan GSP møte Anderson Silva!! DET blir kamp det.

 

Penn derimot kan jo kanskje møte Kenny Florian (om eg ikkje er heilt på jordet).

 

Alt i alt eit middels underhaldande event. Ikkje i nærleiken av UFC 92. Men det skal jo kanskje litt til.

 

UFC 95 er vel eigentleg heilt uinteressant. Men så er det jo snart Rampage mot Jardine. Hmmm.

 

Lenke til kommentar

Clay pleier å være den mest underholdene på samtlige cards han er med på, så jeg er helt uenig med deg Frigata. Han fortjener å fortsatt være med på main card, uten tvil!

Du har rett i at det er Kenny Florian som er neste på lista for å sloss for lightweight belte mot BJ Penn.

Og ingen cards (ink 95) er uinteressante når Demian Maia skal i aksjon! :)

 

Selv om det er ingen veldig spennende kamper sånn fremtidsmessig, så pleier kampene til Nate Matquardt å være veldig bra også ser jeg for meg at Joe Stevenson mot Diago Sanchez blir veldig underholdene.

Vinnerne fra TUF 1 og 2 om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

http://www.youtube.com/watch?v=5X5Ne2LNSj8

 

 

Godt eksempel på et sted hvor Japanerne utklasserer alt annet, entrancen til figtherene er så til de grader mye bedre. Skjønner ikke hvorfor ikke dette er standard i UFC og Affliction osv og. Og bare alt av showet rundt en fighter før han går inn i ringen. Nei det er virkelig trist hvor dølt inngangen til kampene er spesielt i UFC som skal være det største.

 

Edit: Sikkert bedre eksempler der ute, men så akkurat Dream 6 og jeg digger den typen.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Ja, i turneringa på lørdag (klarer ikke å huske navnet) kom fighterne opp av gulvet til masse lysshow og eksplosjoner, og presentasjons-animasjoner på storskjermer, i merkelige kostymer og masker, han ene kom til og med inn på motorsykkel, og en så ut som en tegneserie-figur selv mens han slåss. Han tapte såklart fordi maska kom skjevt og han så ingenting :p

 

Litt anna stil over det enn et karatestevne i Norge i en gammel svett gymsal på en skole.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Du mener Clay Guida er den mest underholdende på cards, mens Machida ikke burde slåss engang. Spennende:p

Eeeehhh?? Ja.

Hvis du mener noe annet så har du sett så lite på UFC at det egentlig ikke er vits å diskutere. Se Clay Guida vs Roger Huerta før du uttaler deg.

This was one of the best fights of the year. I knew it would be a good fight but it was worth staying to the end of the show to catch this one. Huerta and Guida both wanted the win and it looked like it could go ether way up until the very end.
-MMATKO
I could watch Clay Guida fight a crash test dummy. Lay ‘N Prayers and sluggish heavyweights take note: This kid knows how to put on a show. He could fight on every PPV and I would not complain.
-Jesse Holland

 

Osvosv, se kamper før du uttaler deg.

Lenke til kommentar

Men nå har vel underholdningsverdien i kampene hans sunket etter krigen mot Huerta? De to siste har nå vært ganske kjedelige i mine øyne, og spesielt den mot Nate. Der prøvde han å holde fast Nate med en gang de kom nærme hverandre i de to siste rundene. Han gjorde ikke noe. Stod kun og holdt rundt han. Så hvis utviklingen fortsetter på denne måten vil han ende opp som en av de mest uinteressante, men hvis han derimot går tilbake til gamle takter, da blir det andre boller.

 

Forøvrig synes jeg at Nate Diaz klart vant den kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...