Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vinner Lyoto på dommer drit IGJEN (eneste måten han kan vinne) kommer jeg til å bli deprimert.

Tipper at Penn vinner, men du skal absolutt ikke undervurdere GSP. Der setter jeg mine penger (grunnet oddsen)

 

*hmm nei det ble feil. Setter penger på Penn, han har jo høyest odds :D

Endret av Justin_Sane
Lenke til kommentar

Har ikke mye tro på at Machida får en KO på Silva i morgen natt.

 

Satser på Penn og Machida og Guida(skriver vel noe slik, digger håret hans). GSP fortjener kanskje seieren mer, og som flere sier han han har nok mer kondisjon, men som Penn sier selv så er nok han mer en fighter.

 

Men et meget bra card i morgen, utrolig at vi er så heldige å få to så bra events på rad.

Lenke til kommentar
Har ikke mye tro på at Machida får en KO på Silva i morgen natt.

 

Satser på Penn og Machida og Guida(skriver vel noe slik, digger håret hans). GSP fortjener kanskje seieren mer, og som flere sier han han har nok mer kondisjon, men som Penn sier selv så er nok han mer en fighter.

 

Men et meget bra card i morgen, utrolig at vi er så heldige å få to så bra events på rad.

 

Håper du mener Affliction forrige helg og UFC til lørdag, og ikke UFC nå til lørdag og det forrige UFC stevnet for det var helt ræva.

Lenke til kommentar

Nesten selvfølgelig Affliction:DOR og UFC:94 som kommer til helgen nå ja.

 

Men UFC:93 var ikke helt på jordet da, Davies vs Lyttle f.eks var ikke så ille og Henderson vs Franklin var jo ikke spesielt dårlig den heller, selv om det kanskje ikke var mainevent materiale.

 

Hvem trur folka at har fordelen om det går til gulvet med Penn og GSP? Penn er vel den mer fleksible og har bedre BJJ?

Lenke til kommentar
Hvem trur folka at har fordelen om det går til gulvet med Penn og GSP? Penn er vel den mer fleksible og har bedre BJJ?

Penn er nok overlegen på bakken. Ja GSP har bedre wrestling og GnP, men BJ sin bjj er extrem!

Standup: Penn

BJJ: Penn

Wrestling: GSP

Stamina: GSP

Styrke: GSP

 

Utenom det jeg kaller "lucky shot" (merk med "") så burde Penn vinne dette om det ikke går over 3 runder. Blir det 4-5 runder så gir jeg overtaket til GSP. Ikke glem heller at Penn skal opp en vektklasse, så GSP brude være sterkere.

Lenke til kommentar
Litt høyere odds på Benn og Machida hos Bodog.

 

Sjekket på mmabettingblog for lenge siden og da var det rimelig gjevne odds på både machida vs silva og penn vs gsp. Men som du sier så har sider som bodog nå økt spriket mer og mer for hver dag som går. Hadde konto på bodog før, men var så mye styr. Nå bruker jeg bare unibet, men hadde vært bra om man kunne sette penger på kampene mye tidligere på unibet slik som på de amerikanske sidene samt at unibet også justerte oddsen etterhvert som sendingen nærmet seg.

 

Unibet er veldig bra for de som vil spille på underdogene virker det som.

 

Artig at en tåpe som Bonner for være på main card mens Jon Fitch må nøye seg med preliminary. Helt sikkert på grunn av kontraktstyret som var. Kjipt å ikke være på godsida til Dana tydligvis. :)

Lenke til kommentar

Ikke mange timene igjen nå, å som jeg gleder meg. Blir bra fights hele kvelden, og som om det ikke er nok om det blir en tidlig knock out eller 2 så får vi se Fitch mot Gono og antageligvis, og det er vilt at den kampen er på undercard. Men det er vel ikke Japan og Gono er kanskje litt for show for UFC.

 

Håper på noen ordentlige upsets i kveld, det ligger i luften at det blir noen. For en kveld dette blir. Hadde det bare vært en Mr. Bas Rutten som satt som kommentator så hadde dette vært episk.

Lenke til kommentar

Uff....

 

 

OMG... Værste kamp dette året? Hater denne Clay Guida.. Er jo kun god å henge på ryggen til alle.. Det er rett og slett slitsomt å se en så lite talentfull fyr..

For et kjedelig event.. Kun Lyoto som innfridde med en god kamp

 

 

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Bet på kampene så blir uansett kamp superspennende. Coleman VS Shogun var sikkert grusom for de fleste, men her satt vi to med penger på Coleman og to med penger på Shogun og det var den mest spennende kampen vi noensinne har sett.

 

Synes sendinga var ganske bra, jeg. Vant litt penger også, til en forandring. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er lov, om ikke får en eller annen mod moderere.. UFC sendes på MMA-tv gjennom TVUplayer som må lastes ned..

 

hvordan er kvaliteten på de sendingene ? Sånn i forhold til det man finner andre steder på nettet tenker jeg på.

 

Den er veldig bra. Kan hende at du får et bittelite lagg sånn ca 1 gang i halvtimen, men det er sjeldent og kortvarig.

Lenke til kommentar

Nå er det vel ikke behov for å bruke spoiler lenger om UFC 94.. Min siste spoiler..

 

 

 

Uansett, jeg fikk faktisk øynene opp for Lyoto Machida ved å se på noen kamper han har hatt før UFC.. Franklin kampen er overbevisende. Det er klart han vil ha kjedelige kamper, men problemet er ikke Machida, det er dem som setter opp kampene. Nå etterhvert da navnet hans begynner å bli litt større så er det nok spenning å se kampen.. Man vet han kan avgjøre på sekundet.

 

Jeg som "alle" andre syntes han var litt kjedelig, men som sagt, alle har en og annen kjedelig kamp.. Var egentlig den eneste bra kampen i hele UFC 94. Kanskje det hjelper å spille på kampene, men faktisk så betyr ikke resultat så mye.. Det beste jeg kan se er 2 likeverdige som har bra ground game.. Var rett og slett trist å se BJ.. Trur han mer eller mindre ble tvunget til å ta en kamp han ikke var interessert i. Har aldri sett ham slik..

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...