Gå til innhold

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, får vel se hva han sier. Han sier mye teit for å heve navnet til UFC, men mannen er smart som faen

Ok... de var ikke verdt å se. Waste of time!

 

Vel, ikke helt enig, nok en gang ser vi at Dana har kontakt med folk fra Dream/Japan. Caol Uno og Kid Yamamoto som snakker om å ville sloss, og da regner jeg med i UFC/WEC siden de snakker med Dana. Det hadde ikke gjort meg noe å se noen av disse, selv om jeg håper de blir/blir med i Dream istedet. Dream er for bra til å gå under, de trenger Caol og Kid for å trekke folk, spess om Overeem og Mousasi forsvinner. Joachim Hansen drar nok ikke nok for å fylle en hel arena i Tokyo .P

Lenke til kommentar
Er nok bare fordi han ikke har fått Fedor over til UFC at han kommer med sånne uttalelser tenker jeg.....tenk dere Fedor i Light Heavy i UFC'a....da snakker vi ass....Fedor vs A.Silva f.eks....å jada !

Selvsagt er det derfor. Men å si slike ting virker jo bare mot sin hensikt. Det er ingen som er enige i det han sier, alle vet at han bare snakker piss. Det blir som å insistere på at blå ball er rød, selv om alle kan se at den er blå.

Lenke til kommentar

Noen som fikk med seg kampen mellom Urijah Faber og Jens Pulver på søndag da?

Dette var en rematch mellom disse to og Urijah knuste Jens totalt denne gangen. Han virker veldig sulten på å få en rematch med Mike Thomas Brown for å vinne beltet sitt tilbake.

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Er nok bare fordi han ikke har fått Fedor over til UFC at han kommer med sånne uttalelser tenker jeg.....tenk dere Fedor i Light Heavy i UFC'a....da snakker vi ass....Fedor vs A.Silva f.eks....å jada !

Selvsagt er det derfor. Men å si slike ting virker jo bare mot sin hensikt. Det er ingen som er enige i det han sier, alle vet at han bare snakker piss. Det blir som å insistere på at blå ball er rød, selv om alle kan se at den er blå.

 

Hvis man ikke er fargeblind da....hehe...kanskje han er Russisk fighter blind eller noe sånt...

 

Fikk med meg Faber vs Pulver fighten også....intense saker når Faber satt inn støtet....nå har vel ikke akkurat Pulver vært på topp de siste par åra heller....husker han røyk mot Joe Lauzon for en tid tilbake....lurer på om han skal fighte snart ? hmmm

Lenke til kommentar

De gir da så ville odds på unibet.

 

Mine favoritter til å vinne de to hovedkampene er GSP og Machida, men bare fordi jeg føler de er såvidt bedre enn motstanderne sine og kan hale ut en seier. I følge unibet så er det visst ikke noen tvil om at de vil vinne.

 

3.20 i odds på Thiago og 2.50 på Penn, og 5.50 :ohmy: på Gono. Bare 1.50 på GSP og 1.30 på Machida og forferdelige 1.12 på Fitch. Ser ikke hvordan noen kan gi en fyr med 40 kamper og 30 wins 5.50 i odds eller så stort sprik i odds på to karer som begge er 13-0.

 

Irriterende at man nesten ikke får igjen noe for å bette på favorittene sine. :)

Lenke til kommentar

Oj, såpass...store muligheter for at jeg må legge inn et bet da vet jeg ! Må si jeg er utrolig spent på BJ GSP kampen....har en vond følelse av at det kan dra seg ut i de senere rundene og at GSP stikker av med seieren da....håper seff BJ i det lengste, forhåpentligvis fikser'n det med en knockout i runde 2 ;-)

Lenke til kommentar

Jeg tror at BJ kan dra i land dette, hvis han har vært så fokusert og trent så mye som han sier. Han har et helt sykt bakkegame, god standup og god wrestling, så blir utrolig spennende. Men får se om jeg ikke registrer meg på betsson og setter litt penger på han, hvis jeg rekker det før det går på lufta.

 

Gleder meg! BJ BJ BJ BJ!

Lenke til kommentar
De gir da så ville odds på unibet.

 

Mine favoritter til å vinne de to hovedkampene er GSP og Machida, men bare fordi jeg føler de er såvidt bedre enn motstanderne sine og kan hale ut en seier. I følge unibet så er det visst ikke noen tvil om at de vil vinne.

 

3.20 i odds på Thiago og 2.50 på Penn, og 5.50 :ohmy: på Gono. Bare 1.50 på GSP og 1.30 på Machida og forferdelige 1.12 på Fitch. Ser ikke hvordan noen kan gi en fyr med 40 kamper og 30 wins 5.50 i odds eller så stort sprik i odds på to karer som begge er 13-0.

 

Irriterende at man nesten ikke får igjen noe for å bette på favorittene sine. :)

 

Litt høyere odds på Benn og Machida hos Bodog.

Lenke til kommentar
Penn = all talk. Kan nesten ikkje vente til å se GSP ta livet av han i the octagon.

 

Det stemmer vel ikke helt....greit nok at BJ var litt sløv med treninga en periode....men han har sett sinnsykt bra ut etter at han skjerpa seg.......husker du første runda første gang de møttes eller ?? håper på en reprise der ja ! Hvis det går inn i de seinere rundene så trur jeg dessverre han fransk-mumlende canader'n vinner.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...