Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Tråden om MMA (Ufc, Pride, K-1, Shoto)

Anbefalte innlegg

Om Fedor taper er det null sjangs at Dana tar han inn i UFC, sånn som Dana slenger om Fedor.

Btw, hørte at Affliction startet 7pm EST, om blir rundt 01.00 her i natt (Men usikker finner ikke noe offesiel airing tid for main cardet)

Edit: Stemmer nok ikke, ser det står flere steder 9pm EST, så da blir det 03.00 da. Samme det, skal ikke en dritt i morra uansett.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om Fedor taper er det null sjangs at Dana tar han inn i UFC, sånn som Dana slenger om Fedor.

Btw, hørte at Affliction startet 7pm EST, om blir rundt 01.00 her i natt (Men usikker finner ikke noe offesiel airing tid for main cardet)

Edit: Stemmer nok ikke, ser det står flere steder 9pm EST, så da blir det 03.00 da. Samme det, skal ikke en dritt i morra uansett.

Og du vet om en plass man kan streame live eller? Hvis ikke er det jo ikke store vitsen å sitte oppe å vente.

Lenke til kommentar

http://www.justin.tv/directory/sports/mart...hot&lang=en

Sikkert ikke så lovlig, men det er da ikke andre måter vi her i norge kan få tak i denne underholdningen på så vidt jeg vet så jaja. Det er ihvertfall pleid å bli vist live events, da spesielt UFC på mmatv streamen der. Men om ikke det, så kommer det som regel mange andre sider inn å reklamere for deres streams i løpet av kvelden på chatten osv. Om jeg finner noe konkret skal jeg oppdatere posten.

Lenke til kommentar

Ser den, gidder bare ikke vente. Men prelims har startet nå hvertfall. Maincard fra kl 03. TVUnetworks.com har hvertfall mmatv om justin.tv kutter ut streamen.

Edit: Mye spam av meg i tråden idag, men litt gira pga fighten. Om arlovski vinner så har jeg penger til litt bedre mat denne uken :p

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Altså, FOR en kveld! Og enda ikke main event. Har vel ikke vært en dårlig kamp inkludert pre-lims!

Virker som alle gir sitt for å holde Affliction gående og pengene strømmende inn på kontoene deres. Og Tito som kommentator er faktisk veldig ålreit, selv om han ikke akkurat er noe stor intervjuer.

Alt ved hele greia er virkelig forbedret fra Affliction: Banned. Dette må absolutt ikke bli siste Affliction. Lenge siden jeg har vært så våken kl 05 en natt.

Nice knockout der, men jeg må se en Arlovski vs Fedor 2, godt mulig det ender med samme vinner, men det så ut som Arlovski hadde kontroll hele runden og hadde han ikke hoppet inn der så hadde det mest sannsynlig vært 10-9 Arlovski i første. For et utgangspunkt for 2dre runde det hadde vært.

Eneste idag jeg ikke syntes noe særlig om var Lil Nog mot Janitor, resten av kampene må ha vært verdt det amerikanerne betaler for dette.

Så ut som Trump var fornøyd og :D Go Affliction. Men damn for en kveld neste lørdag og!

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

YEAH, WOW.. BEST EVER... Josh Barnet fight.. WOW... :new_woot:

WOW*******

Fedor vs. Arlovski... Blir ikke større kamp dette året.. Får frysninger..

Are you fucking kidding me.. Fedor is tha shit.. Out in the air..

Endret av Battone
Lenke til kommentar

Det jeg ser på som litt festelig med Fedor VS Alovski kampen er det at

noen sier Arlovski holdt på å vinne kampen? Hvordan i alle verden kan man si det? Joda han ledet kanskje på poeng etter 3 minutter men han hadde ikke gjort noe skade enda, og kampen skulle vare i 25 minutter. Han hadde aldri holdt ut så lenge mot Fedor uansett. Men han slapp nå å bevise det. Rett over 3:20 sekunder ut i kampen ble han istedet slått i svime av Fedor. Ikke den mest spennende kampen jeg har sett, men Fedor beviste igjen at han uten tvil er den beste fighteren i verden.

fedor-arlovski-1.gif

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar

Ikke les om du ikke har sett Fedor-Arlovski..

Så det sier dem.. Selv om Arlovski traff med noen slag så var det ingen som rystet Fedor. Det er ikke amatørboksing heller da. Det var egentlig som forventet. Arlovski er en mer teknisk bokser, men Fedor.. Oh, my..

Ser den KO gang på gang og det er en av de beste ever. Etter min mening sier det bare en ting om Fedor.. Ingen over og ingen ved siden av.

Lenke til kommentar

Utrolig bra card, skrek igjennom alle kampene. Ganske imponert over de de fleste på kortet.

Bobby Green gjorde det bra til å ha tatt kampen på 24 timer, men klarte absolutt ikke å sparke andre steder enn skrittet til Dan Lauzon. Imponerende finish av Lauzon.

Vitor slo fra seg som bare det, Barnett hadde en ganske dominerende GnP fra mount, og Yvel viste seg å være fette hard!

Babalu var glimrende, rå finish.

Jeg elsker Arlovski og jeg elsker Fedor, begge gjorde en bra kamp i mine øyne, men synd det tok så kort tid. Jeg fatter ikke og begriper hva Andrei tenkte på da han prøvde på den striken? Han gjorde det jo ganske bra til der og da. Men Fedor viste verden nok engang hvorfor han er nærmest ubeseiret.

Anbefaler alle å sjekke tråden om Quotes fra Tito Ortiz lørdag kveld. Gjorde dagen min!

Lenke til kommentar

Utrolig bra matcher! Noe av det beste jeg har sett på lenge! :) Sånn skal MMA være, ikke noe Lyoto tull :p hehe - men nok om verdens kjedeligste fighter.

Jeg ble mest imponert av han Green. Synes Lauzon dro den litt vel langt. Kan hende han ble truffet så bra, men så ikke sånn ut hvertfall.

Arlovski vs Fedor levde opp til forventningene, bare synd den ikke gikk 4 runder :p

Lenke til kommentar

Green har hvertfall agressiviteten og explosiviteten til å bli bra men må roe litt ned og justere litt på sakene der.

Ellers var den en knall event men med grusomme kommentatorer. Han ene med kreftstemmen fikk meg til å gripe meg rundt halsen. :S

Digg å se roach og oscar de la hoya i slike mma eventer siden de har så mye innflytelse i boksingverdenen som ellers snur ryggen til mma. :)

Lenke til kommentar
Utrolig bra matcher! Noe av det beste jeg har sett på lenge! :) Sånn skal MMA være, ikke noe Lyoto tull :p hehe - men nok om verdens kjedeligste fighter.

Jeg ble mest imponert av han Green. Synes Lauzon dro den litt vel langt. Kan hende han ble truffet så bra, men så ikke sånn ut hvertfall.

Arlovski vs Fedor levde opp til forventningene, bare synd den ikke gikk 4 runder :p

Blir nok litt mer følsom etter å ha bli treffi et par ganger allerede tenker jeg....ballespark setter sine spor !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...